//
کدخبر: ۱۸۶۲۴۷ //

سلطانی فر از تشکیل یک کمیته ویژه برای واگذاری سرخابی ها خبر داد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت از خصوصی‌سازی زودتر استقلال و پرسپولیس استقبال می‌کند، از تشکیل یک کمیته ویژه برای واگذاری این دو باشگاه خبر داد.

سلطانی فر از تشکیل یک کمیته ویژه برای واگذاری سرخابی ها خبر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر گفت: رسماً اعلام می‌کنم که نظر دولت و وزارت ورزش این است که هرچه سریع‌تر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود. هر یک روزی که زودتر این اتفاق رخ بدهد بیشتر مورد استقبال ما است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: هم از نظر الزامات بین المللی به این موضوع اصرار داریم هم فکر می‌کنیم باشگاه‌هایی که خصوصی باشند فرایند رشد و توسعه خود را بهتر طی می‌کنند.

وی تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس خمیر مایه اصلی فوتبال کشور هستند و با خصوصی شدن حتماً می‌توانند در آموزش پایه تیم‌های خود کارهای اساسی‌تری انجام دهند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه به نسبت دو سال و نیم قبل، امروز این دو باشگاه وضعیت بسیار بهتری دارند تصریح کرد: بحث تأمین منابع مالی استقلال و پرسپولیس از اسپانسرینگ و تبلیغات آنها بدون وابستگی به بودجه دولتی ساماندهی شده است. همچنین در زمینه مالیات، نشست‌های مختلفی با سازمان مالیاتی داشتیم و شفاف سازی کامل انجام دادیم تا با این شفاف سازی بخش مهمی از مشکلات آنها حل شود.

مسعود سلطانی فر در پایان گفت: مقرر شده است کمیته ویژه ای متشکل از تعدادی از نمایندگان مجلس، معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان، مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس، نمایندگان سازمان فرابورس، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل شود تا با برگزاری جلسات مستمر هفتگی موضوع واگذاری این دو باشگاه را پیگیری کنند و به امید خدا کل این فرایند در سال ۹۸ صورت بگیرد و استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان