//
کدخبر: ۱۸۶۲۲۶ //

پرسپولیس مشکلات استقلال را ندارد و قهرمان می‌شود!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بی‌ثباتی در استقلال بیداد می‌کند، ولی پرسپولیس مشکلات استقلال را ندارد و قهرمان می‌شود.

پرسپولیس مشکلات استقلال را ندارد و قهرمان می‌شود!
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال برای اولین بار با صمد مرفاوی از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و حالا قطعاً او می‌تواند وضعیت تیم پس از حذف از لیگ قهرمانان با تساوی مقابل الدحیل قطر را تشریح کند. مرفاوی از شرایط موجود واقعاً ناراحت است. 

* چرا استقلال، الدحیل را نبرد؟

چرا استقلال نبرد؟ به خاطر این که الدحیل تیم معمولی نبود و هم از نظر روانی و هم به لحاظ فنی بهتر از استقلال بود. استقلال مقابل حریف خوزستانی هم ۴ گل زد، ولی واقعیت این بود که خوب بازی نکرد. کادر فنی عوض شده، ولی قرار نیست در استقلال اتفاق جدیدی رخ بدهد. قبلاً هم گفتم و باز هم می‌گویم بهتر بود شفر تا پایان فصل باقی می‌ماند و پس از آن تحول صورت می‌گرفت. 

* گروهی از هواداران استقلال در پایان بازی علیه مدیریت باشگاه شعار دادند؛ به نظر شما چرا این اتفاق رخ داد؟

مدیریت باشگاه از تابستان مشکل داشت. از همان موقعی که بازیکنان کلیدی تیم از دست رفتند و سرمربی دیر به ایران آمد. از همان زمانی که بازیکنان خارجی بی‌کیفیت آمدند. بی‌ثباتی در استقلال بیداد می‌کند، ولی پرسپولیس مشکلات استقلال را ندارد و قهرمان می‌شود. یک روز شفر اخراج می‌شود، روز دیگر منشا می‌رود، طارق و باقری کنار گذاشته می‌شوند و... استقلال با این کار‌ها خودزنی می‌کند. استقلال از ابتدای فصل نظم و مدیریت نداشت. الان هم اگر قرار بر برخورد باشد، تیم ضرر می‌کند. 

* به نظر شما مدیریت در ناکامی‌های این فصل استقلال بیشتر مقصر بود یا وینفرد شفر؟

هر دو به یک اندازه. وقتی مدیران قبلی و کنونی استقلال در تلویزیون برای همدیگر خط و نشان می‌کشند، دیگر چه توقعی دارید. یک بخش از مشکلاتی که شفر ایجاد می‌کرد نیز به دلیل ضعف مدیریت بود، چون نتوانستند او را کنترل کنند. 

* به نظر شما استقلال سهمیه می‌گیرد؟

کسب سهمیه تنها هدفی است که در این فصل برای‌مان باقی مانده است. من که نزدیک تیم نیستم، ولی به عنوان یک استقلالی از صمیم قلب آرزو می‌کنم شرایط برای کسب سهمیه محقق شود. بازی با العین که یک سفر تفریحی محسوب می‌شود، ولی امیدوارم صنعت‌نفت و سپیدرود را ببریم تا مجال حضور در آسیا را از دست ندهیم. برای رسیدن به سهمیه همه باید در این روز‌ها حامی تیم باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان