//
کدخبر: ۱۸۵۸۲۶ //

کار میلاد فخر‌الدینی در دیدار با الزورا درست نبود

کاپیتان پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم تغییراتی که در باشگاه صورت می‌گیرد در جهت پیشرفت باشد.

کار میلاد فخر‌الدینی در دیدار با الزورا درست نبود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رجب‌زاده درباره تساوی دو بر دو تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل الزورای عراق در لیگ قهرمانان آسیا و صعود نماینده کشورمان به مرحله حذفی این مسابقات, اظهار داشت: ذوب‌آهن در نیمه اول با هدف بازی کرد و توانست بازی را به خوبی حفظ کند و به موقع به گل برسد. در این نیمه مشخص بود الزورا نیز مانند سایر تیم‌های عربی به دنبال ارسال‌های بلند برای خلق موقعیت است. آنها در این نیمه از کناره‌ها حمله کردند و در یکی دو صحنه کرنر نیز خطرناک ظاهر شدند و به گل رسیدند.

کاپیتان سابق ذوب آهن ادامه داد: در نیمه دوم بازی عوض شد و این ذوب‌آهن بود که شرایط خوبی نداشت. الزورا در نیمه دوم بهتر کار کرد و توانست به گل برتری دست پیدا کند. در ادامه ذوبی‌ها سعی داشتند از کناره‌ها ارسال‌های‌شان را ادامه دهند تا از این بازی امتیاز بگیرند تا کار صعودشان به هفته آخر کشیده نشود. خداراشکر که در دقایق پایانی ذوب آهن توانست با وجود عدم نظم تاکتیکی در نیمه دوم به گل برسد و صعودش را قطعی کند.

رجب‌زاده درباره حواشی پیرامون باشگاه ذوب‌‌ آهن و اینکه گفته می‌شود قرار است سعید آذری از سمتش برکنار شود, عنوان کرد: مدت‌هاست که دیگر کنار تیم نیستم و از مسائل درونی باشگاه اطلاعات کافی ندارم اما اگر درباره این مسائل از بعد حرفه‌ای نگاه کنیم, تغییر و تحولات در فوتبال روز دنیا یک امر طبیعی است و این موضوع هم در حیطه مدیریتی و هم حیطه فنی رخ می‌دهد. در جام جهانی 2018 دیدیم که قبل از بازی سرمربی اسپانیا برکنار شد یا در استقلال وینفرد شفر با تصمیم باشگاه پیش از بازی با استقلال خوزستان کنار رفت.

وی افزود: هر باشگاهی سیستم و هیئت مدیره خود را دارد و این طبیعی است که آنها همه چیز را بررسی می‌کنند, اما قطعاً مسئولان هر باشگاه, با هر تصمیمی که اتخاذ می‌کنند, درصدد فراهم کردن شرایطی هستند که در آینده به نفع تیم باشد. هیئت مدیره باشگاه مشکلات را بررسی و تغییراتی را در کادر فنی یا مدیریتی باشگاه ایجاد می‌کند. نمی‌دانم در باشگاه چه اتفاقاتی رخ داده و چه اختلافاتی وجود دارد اما این را می‌دانم که مسئولان هیچ باشگاهی به دنبال ضربه زدن به تیم‌شان نیستند. امیدوارم تغییراتی که صورت می‌گیرد به ذوب آهن ضربه نزند و در جهت پیشرفت باشگاه و مثبت باشد.

رجب‌زاده با اشاره اتفاقات آخر بازی ذوب آهن و الزورا و درگیری هواداران تیم میزبان با بازیکنان ایران, گفت: صحنه‌ها را هم از تلویزیون و هم از عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی دیدم. اینکه میلاد فخر‌الدینی به سمت تماشاگران عراقی سنگ پرتاپ کرد, کار خوبی نبود. بازیکن باتجربه‌ای مانند میلاد باید در آن شرایط جو را آرام کند و اگر فرد جوانی احساسی عمل کرد, بازیکنان باتجربه‌تر اوضاع را جمع و جور کنند. با تساوی صعود کرده‌ بودیم و میلاد باید خودش را کنترل می‌کرد. در این وضعیت تیم ما باید از هرگونه حاشیه فرار کند چراکه در غیر این صورت شرایط هم برای بازیکنان و هم برای باشگاه بد می‌شود. میلاد بازیکن با تجربه‌ای است و در پایان بازی آماتور‌گونه از کوره در رفت و این موضوع قطعاً به ضررش خواهد بود. اگر میلاد محروم شود, ممکن است باشگاه نیز با محرومیت رو‌به‌رو شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۸۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان