//
کدخبر: ۱۸۵۷۳۶ //

اولین خرید جنجالی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات قطعی شد + عکس

برانکو دستور اولین خرید تابستانی تیمش را صادر کرد.

اولین خرید جنجالی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات قطعی شد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل، حواشی و گمانه‌زنی‌ها درخصوص فصل نقل‌وانتقالات به اوج خود رسیده و هر روز اخبار تازه‌ای درخصوص باشگاه‌های پرطرفدار به گوش می‌رسد.

در همین راستا هواداران پرسپولیس این روزها خبرهای خوشی را دریافت می‌کنند، پس از این که باشگاه و برانکو برای ادامه همکاری به توافق رسیدند، کمال کامیابی‌نیا اعلام داشت که قرارداد سفید امضا خواهد کرد و شجاع خلیل‌زاده نیز برای تمدید بلند مدت چراغ سبز نشان داد.

سوای تمامی اتفاقات خوشحال کننده فوق، مهمترین خبر نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان به خبر بازگشت طارمی اختصاص داده می‌شود. جابجایی که طی یکی دو روز گذشته حسابی در رسانه‌های داخلی سروصدا به راه انداخته است.

این طور که از شواهد پیداست، برانکو و مدیران پرسپولیس برای رفع نیازهای تیمشان در خط حمله به گزینه‌ای بهتر از مهدی طارمی نرسیده‌اند و قصد دارند این بازیکن را هرطور که شده دوباره به تهران بازگردانند.

 

-900392

 

کلید این انتقال هم در دستان یک نفر است. پس از قطعی شدن ماندن برانکو در پرسپولیس برای فصل آینده سرمربی کروات از دوست صمیمی‌اش که اتفاقاً مدیربرنامه طارمی نیز هست درخواست داشته تا مقدمات حضور این بازیکن در تیمش را فراهم کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان