//
کدخبر: ۱۵۷۷۶۸ //

ستارۀ مغضوب پرسپولیسی‌ها در راه بوندسلیگا

این روزها خبرهای زیادی در خصوص بازگشت طارمی به پرسپولیس شنیده می‌شود.

ستارۀ مغضوب پرسپولیسی‌ها در راه بوندسلیگا
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی طارمی، مهاجم سابق پرسپولیس که سال‌های درخشانی را در این تیم پشت سرگذاشت به دلیل یک اشتباه، تیمش را دو سال از نقل‌وانتقالات محروم کرد و همین امر موجب گردید تا مورد غضب هواداران سرخ‌پوش قرار بگیرد و از این تیم راهی الغرافه قطر شود.

طارمی پس از جدایی از پرسپولیس و پیوستن به الغرافه، در ابتدا با گل‌زنی‌های خود محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم پیدا کرد، اما با گذشت تنهایک فصل، نتوانست انتظارات را برآورده کند و کارش به‌جایی رسیده که مجبور است تیمش را ترک کند.

با این وجود، این روزها زمزمه‌های حضور طارمی در بوندسلیگا شنیده می‌شود که البته صحت و سُقم این خبر به زودی مشخص خواهد شد. پیش از این برخی بازیکنان پرسپولیس مِن جمله سید جلال حسینی در مصاحبه‌ای گفته بود که ما خوشحال می‌شویم طارمی به تیم بازگردد، اما تصمیم گیرنده نهایی آقای برانکو است.

از آن‌جایی خبر حضور طارمی در آلمان مطرح شد که محمودرضا فاضلی، ایجنت سرشناس آلمانی این خبر را اولین بار در رسانه‌ها اعلام کرد و گفت که قصد دارد طارمی را به مانند بازیکنانی چون مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان به بوندسلیگا ببرد. البته فاضلی شرط انتقال طارمی به آلمان را درخشش او در جام ملت‌ها عنوان کرده است.

اگر طارمی پس از جام ملت‌ها حضورش در بوندسلیگا قطعی شود باید قید 650هزار دلار که از باشگاه الغرافه طلب دارد را بزند، چرا که او تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان