//
کدخبر: ۱۸۵۴۳۵ //

سرمربی الدحیل: می‌دانستیم از کدام نقطه قوت‌مان استفاده کنیم

سرمربی الدحیل می‌گوید تیمش با آنالیز کامل مقابل استقلال به میدان رفته بود.

سرمربی الدحیل: می‌دانستیم از کدام نقطه قوت‌مان استفاده کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

روی فاریا، سرمربی تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری بعد از بازی با استقلال، گفت: قبل از هر چیز به بازیکنانم به خاطر بازی خوب شأن تبریک می گویم. تیم مقابل را خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از کدام نقطه قوت‌مان استفاده کنیم.

او افزود: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و شانس خیلی خوبی برای برد داشتیم. با توجه به آنچه که در بازی اتفاق افتاد باید مسابقه را می‌بردیم اما باز هم به خاطر نمایش خوبی که داشتیم به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از گروه صعود کردیم و خیلی خوشحال هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا برای فصل بعد خرید جدیدی انجام می‌دهد یا خیر، بیان کرد: هنوز زود است که در این‌باره صحبت کنیم و باید روی اهداف‌مان تمرکز کنیم. هنوز راه زیادی داریم. چه در آسیا و چه در لیگ داخلی. در هر ماه ما ۶ فینال داریم. هر مسابقه‌ای را ما یک فینال می‌بینیم. هم برای بازیکنان و هم برای باشگاه خیلی خوشحال هستم.

فاریا درباره تنش بازیکنش با هواداران استقلال پیش از شروع نیمه دوم هم اظهار کرد: من متوجه این صحنه نشدم. تمرکز ما روی مسائل جدی تر است.

سرمربی الدحیل ادامه داد: تیم‌های خیلی خوبی در مسابقات هستند و در همین مرحله هم مقابل تیم‌های خیلی خوبی بازی کردیم و نتیجه گرفتیم. صعود ما از گروه دستاورد خیلی خوبی بوده است. فصل خیلی سختی هم در آسیا و هم در لیگ داخلی داریم. من ۴ ماه پیش به تیم ملحق شدم. چیزی که در سال گذشته افتاده است برای همان سال قبل است و تمام شده است. گذشته را نمی‌شود کاری کرد و ما به آینده نگاه می‌کنیم. سعی می‌کنیم مسابقه به مسابقه جلو برویم و نتایج را به نفع خودمان رقم بزنیم.

او در پاسخ به این پرسش که مصاف با استقلال شفر سخت‌تر بود یا استقلال مجید بیان کرد: این نوع نگاه کردن به مساله مشکل است چون مجیدی مدت کمی است که هدایت استقلال را بر عهده دارد. باید آینده را ببینیم تا واقع بین تر باشیم. هر مربی خودش را با نوع بازیکنی که دارد سازگار می‌کند. امروز دیدیم که سیستم نسبت به بازی قبل تغییر کرده بود. در آخر بازی دیدیم که تیم تمایل داشت مثل قبل بازی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۴۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان