//
کدخبر: ۱۸۴۵۸۳ //

ادعای عجیب علی دایی درباره اخراجش از سایپا

سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا گفت: خدا را شکر می‌کنم که به خاطر احقاق حق اخراج شدم.

ادعای عجیب علی دایی درباره اخراجش از سایپا
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی دایی پس از برکناری از تیم فوتبال سایپا در نشست خبری گفت: روز گذشته بعد از مسئله‌ای که پیش آمد خیلی‌ها زنگ زدند و خواستار مصاحبه بودند. برای همین تصمیم گرفتم این نشست را برگزار کنم تا خودم جواب شما دوستان را بدهم و کسی از طرف من نقل قولی نکند. حق هر مجموعه‌ای است که مربی خود را اخراج کند. خدا را شکر می‌کنم که به خاطر احقاق حق اخراج شدم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا ادامه داد:‌ من قبل از دیدار با ذوب‌آهن اخراج شده بودم و شما می‌توانید این موضوع را ابراهیم صادقی سوال کنید. دکتر چشمه سری در اصفهان از صادقی سوال کرده بود که آیا قرار است به جای علی دایی بیایی؟ صادقی دو روز قبل به من زنگ زد و گفت که نمی‌خواسته فکر مرا در این باره مشغول کند. او گفت که باشگاه چنین صحبتی با او نداشته اما چشمه‌سری این حرف را زده است. صادقی روز گذشته دوباره با من تماس گرفت و موضوع را با من مطرح کرد و من هم برایش آرزوی موفقیت کردم.

دایی عنوان کرد: آقایان یک‌سری دلایل برای خودشان آورده‌اند که من در این دلایل برای اخراجم ماند‌ه‌ام. در حکم اخراج من متاسفانه از واژه مقدس کارگر سوء استفاده شده است. متاسفانه آقایان از این واژه مقدس برای خودشان سنگر درست می‌کنند. افتخارم بوده که این سال‌ها کنار کارگران بوده‌ام و اگر جز این بوده است یک نفر به من بگوید. من از آقایان سوال می‌کنم شما کجا بودید؟ حداقل منِ علی دایی به خاطر کاری که در این سال‌ها انجام داده‌ام دل کارگران را خوشحال کرده‌ام اما این آقایان کجا بوده‌اند؟  من به دلیل اینکه حرف حق زدم اخراج شدم. مگر به کسی توهین کرد‌م؟ مگر من اسم کارگر در صحبت‌هایم آورده‌ام؟ فقط گفتم که حق این بچه‌ها را بدهید. شاید آقایان ناراحت شده‌اند که من اسم قلعه‌بانی‌ و هاشمی را آورده‌ام. من باز هم می‌گویم که این دو نفر مرد بودند و کمک کردند که قهرمان شدیم.

وی گفت: من گفتم پراید 50 میلیون و تیبا 70 میلیون شده است دروغ گفتم؟ اشتباه کردم؟ کجای حرف من اشتباه بوده؟ من درد جامعه را گفتم. من گفتم قیمت‌ها اینقدر افزایش پیدا کرده، حقوق ما که زیاد نشده، حداقل آن را به موقع بدهید. در مصاحبه من به کدام کارگر توهین شد؟ آقایان! اگر شما طرفدار کارگر هستید، من در این قشر زندگی کرده‌ام. همه کار کرده‌ام تا به اینجا رسیده‌ام.آقای سایپا! شما برای کارگر چه کار کرده‌اید؟ قیمت همه چیز را دو برابر کرده‌اید اما آیا حقوق کارگران را هم افزایش داده‌اید؟

ادامه دارد...

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان