//
کدخبر: ۱۸۴۲۲۸ //

نیم نگاه علیپور به صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

نیم نگاه علیپور به صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در حالی امروز (چهارشنبه)، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم می‌روند که سرخپوشان پایتخت با ۵۶ امتیاز در صدر جدول هستند و تراکتور با ۴۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

جدال این ۲ تیم از حساسیت بالایی برخوردار است و مهم محسوب می‌شود و به این دلیل شاگردان برانکو و لیکنز تلاش می‌کنند تا به برتری برسند.

برانکو برای این مسابقه محرومی ندارد، اما محمد انصاری و حسین ماهینی همراه با بودیمیر مصدوم هستند و وضعیت شایان مصلح هم مبهم است. از سویی دیگر لیکنز، مسعود شجاعی کاپیتان تیمش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و استوکس نیز به دلیل مصدومیت به این دیدار نمی‌رسد.

علی علیپور که با ۱۳ گل در رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ قرار دارد، ۲ هفته‌ای می‌شود که برای سرخپوشان در دیدار با ذوب آهن و سپاهان گلزنی نکرده و امیدوار است در دیدار با تراکتورسازی گلزنی کند و به صدر جدول باز گردد. رقیب اصلی او کی روش استنلی برزیلی است که با ۱۴ گل در رده نخست قرار دارد، اما مهاجم مازندرانی تلاش می‌کند تا مانند سال گذشته آقای گل لیگ شود.

از سویی دیگر محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تراکتورسازی که با توجه به مشکلی که برای فروزان رخ داد، ۲ هفته‌ای است به ترکیب اصلی سرخپوشان تبریزی بازگشته، موفق به ثبت کلین شیت نشده و مقابل پیکان و ذوب آهن گل خورده و باید دید بازهم مغلوب می‌شود و گلی دریافت می‌کند یا نخستین کلین شیت خود را در چند هفته اخیر به ثبت می‌رساند.

دیدار شاگردان برانکو و لیکنز، امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان