//
کدخبر: ۱۸۰۳۵۸ //

با صراحت نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان است

کارشناس فوتبال ایران ضمن توضیح شرایط تیم ها در هفته های پایانی لیگ برتر اذعان داشت: با صراحت نمی توان گفت کدام تیم قهرمان می شود.

با صراحت نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان است
به گزارش فرتاک نیوز،

نعیم سعداوی درباره رقابت‌های هفته گذشته که منجر به تداوم صدرنشینی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر شد، اظهار داشت: بازی‌های لیگ برتر به حساس‌ترین هفته‌های خود رسیده است. تیم‌ها می‌خواهند شرایط خود را بهتر کنند تا نتیجه لازم را بگیرند. چهار، پنج تیم رقابت فشرده و تنگاتنگی دارند. پرسپولیس با پنج امتیاز اختلاف به طور جدی قهرمانی را دنبال می‌کند. هر احتمالی در این روزها ممکن است رخ دهد. گرفتن امتیاز در این وضعیت سخت است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم را برای قهرمانی بیشتر می‌دانید؟ افزود: تیمی که بازیکنان باتجربه‌تری داشته باشد می‌تواند در این هفته‌های حساس عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی یادآور شد: با صراحت نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان است. حتی در مورد تیم‌هایی که برای سهمیه آسیایی مبارزه می‌کنند هم نمی‌توان با قاطعیت اظهار نظر کرد.

مدیرفنی فولاد خوزستان درباره برد این تیم در دربی اهواز مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: بازی خوب و جذابی بود. از زاویه‌های مختلف می‌توان در مورد این بازی صحبت کرد. فولاد خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد. مسی مهاجم خارجی تیم‌مان هم خیلی خوب بازی کرد و گل زد. البته بعد از بازی اتفاقات خوبی رخ نداد. امیدوارم برخورد شایسته و قدرتمندی با افراد خاطی صورت بگیرد.

سعداوی درباره تأثیر افشین قطبی در فولاد خوزستان تاکید کرد: از زمانی که قطبی آمده است منشأ کارهای خوب بوده است. ایشان از لحاظ ذهنی و فنی توانست بازیکنان را با شرایط خیلی خوبی آشنا کند و افکار بازیکنان را تغییر دهد. دنبال نتایج بهتر با حضور آقای قطبی هم هستیم و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم. در برخی بازی‌ها بر خلاف شایستگی نتیجه گرفتیم اما چیزی از عملکرد بازیکنانمان کم نکرد.

وی در پایان به حادثه سیل اخیر در برخی استان‌های کشور نظیر خوزستان اشاره کرد و گفت: واقعاً اتفاق شوم و بدی افتاده است که نیازمند هرگونه همکاری از سود نهادهای مربوطه و مردم است. استان خوزستان یکی از مظلوم‌ترین استان‌ها است. انتظار داریم پوشش خوبی برای مصیبتی که مردم را تحت تأثیر قرارداد است شود. وضعیت خوزستان اصلاً خوب نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان