//
کدخبر: ۱۸۳۹۵۰ //

چلسی به رئال مادرید برای هازارد اعلان جنگ داد + عکس

تصویری از ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی در لباس فصل بعد این تیم منتشر شده است.

چلسی به رئال مادرید برای هازارد اعلان جنگ داد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

بر کسی پوشیده نیست که رئال مادرید قصد دارد در تابستان پیش رو دست به انقلاب بزرگی در ترکیب خود بزند و نام ادن هازارد نیز به عنوان یکی از نامزدهای انتقال به این تیم مطرح شده است.

تنها یک سال از قرارداد هازارد با باشگاه چلسی مانده و رئال مادرید قصد دارد ۹۰ میلیون پوند برای خرید او پرداخت کند اما آبی های لندن به رقمی کمتر از حدود ۱۲۰ میلیون پوند راضی نیستند و همین تفاوت ممکن است شرایط را برای انتقال هازارد به برنابئو دشوار سازد.

اما امروز تصویری در رسانه های انگلیسی از لباس فصل بعد چلسی منتشر شد که در آن چهره ادن هازارد نیز دیده می شود و همین موضوع هواداران رئال مادرید را در خصوص احتمال بر هم خوردن این انتقال نگران کرده است.

نام هازارد در چند فصل اخیر بارها برای انتقال به رئال مادرید مطرح شده اما هر بار این موضوع به دلایلی منتفی شده است و با توجه به محرومیت آبی های لندن از حضور در بازار نقل و انتقالات از سوی فیفا، شاید آن قصد داشته باشند برای فصل دشوار بعدی هازارد را حفظ کرده و در تابستان سال ۲۰۲۰ رایگان وی را به رئال مادرید واگذار کنند و یا شاید این روشی برای افزایش قیمت انتقال این ستاره ۲۸ ساله باشد.

01401985

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان