//
کدخبر: ۱۸۳۱۹۳ //

مربی سپاهان: شعار علیه قلعه نویی سازماندهی شده است

جلال امیدیان، مربی تیم فوتبال سپاهان مدعی شد که بازیکنان پرسپولیس در دیدار با این تیم هر رفتاری که دل‌شان می‌خواست در زمین مسابقه انجام داده‌اند.

مربی سپاهان: شعار علیه قلعه نویی سازماندهی شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

جلال امیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حاشیه‌های دیدار پرسپولیس - سپاهان گفت: من معتقدم دلیل بیشتر این تنش‌ها، تصاویری بود که بوقچی یا لیدر هواداران پرسپولیس در اینستاگرام منتشر کرد. حرف‌های او جنبه تهدید داشت. همین موضوع باعث شد تا هواداران سپاهان هم در گوشه ذهن‌شان گارد بگیرند. به‌هرحال آنها نمی‌توانستند این تهدیدها را بپذیرند، آن هم در شرایطی که سپاهان تیمی قدیمی و ریشه‌دار است و بیشترین قهرمانی را در لیگ برتر دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه هواداران سپاهان در این بازی مظلوم واقع شدند و نحوه استقرار هواداران دو تیم در بازی دیروز طوری بود که هواداران سپاهان با سنگ مورد حمله قرار گرفتند و تعداد زیادی هم به شدت آسیب دیدند. در بازی رفت که در اصفهان برگزار شد از بینی هیچ‌کس خون نیامد، ولی در این بازی متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که اصلاً قشنگ نبود. چرا باید نحوه استقرار تماشاگران طوری باشد که امکان آسیب رساندن به یکدیگر را به راحتی داشته باشند؟ فوتبال برای لذت بردن است و ما همه هموطن هستیم و راضی نیستیم که در هیچ ورزشگاهی اتفاقی برای هواداران رخ دهد.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنین خاطر نشان کرد: اگر این حاشیه‌ها نبود قطعاً بازی قشنگ‌تر می‌شد، ولی در مورد مسائل فنی باید بگویم که ما بهتر از پرسپولیس بودیم، چون به تیم حریف موقعیت ندادیم و چند فرصت خوب هم برای گلزنی داشتیم.

امیدیان در ادامه با انتقاد از بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: متأسفانه برخی از بازیکنان پرسپولیس در زمین مسابقه هر رفتاری دل‌شان خواست انجام دادند. جو ورزشگاه آزادی هم بسیار سنگین است و با این شرایط خیلی سخت است که تیمی در استادیوم آزادی برابر پرسپولیس به برتری برسد. شما دیدید که بازیکنان پرسپولیس مقابل برخی سوت‌های داور چگونه عکس‌العمل نشان می‌دانند. متأسفانه برخی رفتارها اصلاً منصفانه نبود.

وی با اشاره به خطای سیدجلال حسینی روی محمد کریمی تأکید کرد: کریمی بازیکن محجوبی است و اصلاً خودش را بی‌جهت روی زمین نمی‌اندازد. در آن صحنه حسینی با ضربه آرنج به فک و گردن کریمی زد که حرکت این بازیکن به نظر من اخراج داشت. برخی بازیکنان پرسپولیس حرکاتی انجام می‌دهند که اگر بازیکنان دیگر انجام دهند قطعاً اخطار می‌گیرند یا اخراج می‌شوند.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در واکنش به شعار هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه‌نویی گفت: این اتفاقات در بازی با نساجی هم رخ داد که معتقدم سازماندهی شده است. من شاگرد قلعه‌نویی بودم و الان هم افتخار می‌کنم که دستیار این مربی هستم. آدم چاپلوسی هم نیستم، اما باید بگویم که تا به حال از این مربی بدی ندیدم. قلعه‌نویی چون پنج قهرمانی در لیگ برتر آورده، مافیاست؟ قلعه‌نویی همیشه به من می‌گوید که آدم باید با خدا لابی کند. متأسفانه در فوتبال ایران همیشه می‌خواهند به آدم‌های موفق سنگ بزنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان