//
کدخبر: ۱۸۳۱۲۶ //

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: داور باید با کادرفنی 2 تیم هم در طول مسابقه جدی تر برخورد می کرد.

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان که با جنجال های زیادی همراه بود، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سعید مظفری زاده، کارشناس داوری فوتبال ایران درباره تصمیمات بیژن حیدری، داور این مسابقه حساس به گفت و گو پرداخت.

او درباره قضاوت دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان گفت: بازی 2 تیم پرسپولیس و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار بود. این بازی صحنه های تاثیرگذار داوری زیاد نداشت، اما برخوردهایی داخل زمین بود که داور باید در آنها دخالت می کرد. در کل بازی پرحاشیه ای بود و بیشتر حساسیت بازی در این تنش ها نقش داشت.

مظفری زاده افزود: درباره تیم داوری می توانم بگویم 2 کمک داور در تشخیص آفسایدها خوب عمل کردند. همینطور داور چهارم مدیریت محوطه فنی را به خوبی برعهده داشت. داور وسط هم سعی کرد تا جایی که می تواند با صحبت و تذکر بازی را مدیریت کند. در برخی موارد هم از کارت استفاده کرد. از نظر من در برخی از صحنه ها اگر از کارت زرد خود زودتر استفاده می کرد، می توانست بازی را بهتر کنترل کند.

کارشناس داوری فوتبال ایران عنوان کرد: در مجموع صحنه ای که بگوییم در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد، ندیدیم. در دقیقه 68 سیدجلال حسینی وقتی کنترل توپ را از دست داد، برای تصاحب مجدد توپ با دست به صورت بازیکن سپاهان زد. این برخورد با توجه به اینکه با ساق دست بود و شدت نداشت، می توانست کارت زرد برای مدافع پرسپولیس در پی داشته باشد، اما این صحنه از چشم داور دور ماند و موجب اعتراض کادرفنی سپاهان شد.

مظفری زاده در پایان گفت: در دقیقه 75 بیژن حیدری به درستی علی قربانی را به خاطر تکل بی ملاحظه اش با کارت زرد جریمه کرد. در دقیقه 76 برخورد بین سیاوش یزدانی و بشار رسن با تذکر و دخالت به موقع داور بدون کارت زرد به درستی مدیریت شد. در دقیقه 88 داور باید کی روش استنلی را به دلیل تاخیر در شروع مسابقه با کارت زرد جریمه می کرد. همچنین داور باید بیرانوند را به خاطر عصبانیت و برخوردی که به صورت شخصی با این بازیکن کرد، با اخطار روبرو می کرد. در مجموع باید بگویم داور باید با کادرفنی 2 تیم هم در طول مسابقه جدی تر برخورد می کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان