//
کدخبر: ۱۸۲۷۸ //
منصوریان:

نور افکن بادو بازیکن استقلال درگیر شد/ او در تیم ملی جوانان هم بی انضباط است

سرمربی استقلال گفت: به امید نورافکن گفته ام باید خدا را شکر کنی که بزرگ ترهای تیم وساطتت را می کنند.

نور افکن بادو بازیکن استقلال درگیر شد/ او در تیم ملی جوانان هم بی انضباط است
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا منصوریان درباره شرایط استقلال در این فصل و تحول تیم در هفته های اخیر اظهار داشت: در ابتدای فصل یازده بازیکن تغییر کرده بودند. امروز هر موفقیتی داریم مزد زحمات بچه هاست.

 

وی افزود: در این مدت هواداران ما صبور بودند  و پشت سر تیم ما ماندند. در حالی که کمتر کسی چنین فکری می کرد. در ابتدای سال در نظرسنجی برخی از مردم هم ناامید شده بودند اما لازم است از افتخاری و سایر کسانی که از ما حمایت کنند تشکر کنم. سعی کردیم با سکوت این مسیر را ادامه دهیم؛ از بازی با سپاهان مسیرمان تغییر زیادی کرد.

 

سرمربی استقلال بیان داشت: خودم در استقلال سابقه بازی داشته ام و هیچ گاه به بزرگ تر بی احترامی نکرده ام. حتی همین حالا هم یک قدم جلوتر از نصرالله عبداللهی و سایر پیشکسوت های استقلال راه نمی روم.

 

وی درباره حواشی مربوط به امید نورافکن و کنار گذاشتن این بازیکن از تیم اذعان داشت: نورافکن را به خاطر درگیری با امید ابراهیمی تعویض کردم. در هنگام تعویض یعقوب به او گفت که چرا چنین حرکتی کرده ای؟ و این موجب درگیری شد. البته روز قبل از آن در تمرینات هم نورافکن اشتباهی مرتکب شده بود که با وساطت رحمتی؛ حیدری و ابراهیمی سبب شد او را ببخشیم. نورافکن در تیم ملی جوانان هم چنین مشکلی دارد.

 

منصوریان خاطرنشان کرد: اگر امروز نورافکن صحبت های بزرگ تر خود را نپذیرد قطعا در آینده برای خودش این اتفاق می افتد. ما او را در اختیار باشگاه قرار نداده ایم و تصمیم گرفته ایم فعلا در تمرینات نباشد. می خواهیم او مرتکب اشتباه و کار زشتش شود. او جوان مکتب استقلال است و باید کمکش کنیم که دیگر این کارها را تکرار نکند. بعد از بازی با گسترش با بزرگ ترهای تیم درباره او تصمیم می گیریم.

 

وی ادامه داد: به امید گفته ام باید خدا را شکر کنی که بزرگ ترهای تیم وساطتت را می کنند. اروپا شرایط ایران را ندارد که احساسی برخورد کنند بلکه قرارداد این بازیکن را لغو می کنند. من حتی به امید گفته ام که کلاس زبان انگلیسی برود تا برای آینده آماده شود.

 

منصوریان درباره شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: کار کی روش کار 20 سال پیش مایلی کهن است. در زمان ما پیراهن تیم ملی ارزش زیادی برای ما داشت و کی روش همین شرایط را در تیم ملی حاکم کرده است.

 

سرمربی استقلال در خاتمه به هواداران گفت: به خاطر لیزری که تماشاگران در چشم ژاوی انداختند ما 52 هزار دلار جریمه شدیم یعنی 200 میلیون تومان. با 200 میلیون تومان 15 بار می توانیم هتل برویم. امیدواریم دیگر چنین حرکتی از آنها سر نزند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان