//
کدخبر: ۶۴۶۱ //

کاپیتانی که چشم و چراغ تیم علی منصور است

امید نور افکن در دور رفت بازی های لیگ برتر خیلی به بازی گرفته نمی شد اما اینروزها چشم و چراغ تیم علی منصور است و در هر بازی گل می زند!

کاپیتانی که چشم و چراغ تیم علی منصور است

به گزارش "فرتاک نیوز "، کاپیتان دوم تیم ملی جوانان در جام ملت های آسیا که به اتفاق همبازیانش صعود به جام جهانی زیر 20 سال در سال 2017 را جشن گرفت در برهه ای به دلیل حضور در اردوی تیم ملی جوانان با قهر علی رضا منصوریان مواجه شد و حتی اجازه حضور در تمرینات را نداشت اما این بازیکن جوان در بازی های اخیر استقلال نشان داد در صورت اعتماد سرمربی استقلال می تواند در کنار امید ابراهیمی زوج خوبی را در جلوی خط دفاعی تشکیل دهد و از همه مهمتر استقلال را به گل برساند.

 

شوت از راه دور و هم چنین جایگیری در نقطه کور برای استفاده از توپ هایی که از کناره ها ارسال می شود از خصوصیت بارز بازی امید نورافکن است. کاپیتان تیم ملی جوانان که در تیم ملی همواره در پست هافبک دفاعی به میدان رفته زننده گل های متعددی روی شوت های از راه دور بوده. گل های او در بازی های مقدماتی و بازی دوستانه با چین شبیه گلی بود که در بازی هفته قبل به پیکان زده بود.

 

طبیعی بود با توجه به در پیش بودن بازی های جام ملت های آسیا در بحرین در مهر ماه امید نور افکن در دوران آماده سازی بیشتر در اردوی های تیم ملی جوانان باشد و شاید اگر علیرضا منصوریان با این قضیه به راحتی برخورد می کرد می توانست در دور رفت بازی ها هم از این جوان بهره ببرد.

 

واضح و مبرهن است امید نورافکن با توجه به تمرینات سخت و طاقت فرسایی که زیر نظر جعفر هوشمند – مربی بدنساز تیم ملی جوانان سپری کرد و شلاق هایی که در طول یک سال آماده سازی تیم ملی جوانان خورد امروز به سودش شده و با اینکه در شرایط سنی زیر 19 سال بسر می برد در پست هافبک دفاعی با بازیکنان بزرگسال به خوبی می جنگد، پاس می دهد، شوت می زند، گل می زند و...

 

به جزء امید نورافکن چند بازیکن دیگر تیم ملی جوانان هم هستندکه فیکس تیم های لیگ برتری شده اند. مثل رضا جعفری در تیم سایپا. عارف غلامی در سپاهان و...

 

امید نورافکن چشم و چراغ تیم علی منصور شده و باید در این آمادگی نقش کادر فنی تیم ملی جوانان را هم پر رنگ ببینیم. چرا که بازیکنان رده سنی جوانان کمتر درترکیب تیم های لیگ برتری و دسته اولی به بازی گرفته می شوند اما حضور آنها در اردوها و بازی های دوستانه تیم ملی جوانان موجب شد به شرایط ایده آلی برسند و امروز به بازی گرفته شوند.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان