//
کدخبر: ۱۸۲۳۷۹ //

ادعای جنجالی یک پرسپولیسی علیه بازیکنان این تیم

پیش‌کسوت باشگاه پرسپولیس صحبت‌های جالبی را علیه بازیکنان بیان می‌کند.

ادعای جنجالی یک پرسپولیسی علیه بازیکنان این تیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته شکست تلخی را مقابل الاهلی عربستان متحمل شد و همین موضوع باعث شده تا برخی پیش‌کسوتان به شاگردان برانکو خورده بگیرند.

وحید قلیچ، که پیش از همین هم سابقه انجام مصاحبه‌های جنجالی را داشته امروز صبح نیز ادعاهای جنجالی را به زبان آورد:

بازیکنان در کارشان سست شده اند

شانس صعود وجود دارد اما باید مقداری بازیکنان تلاش کنند. نگرفتن پول و پاداش باعث شده تا انگیزه بازیکنان کمتر شود. اگر آنها از لحاظ مالی تغذیه شوند بهتر می‌توانند برای تیم بازی کنند. سال گذشته بازیکنان به دلیل تعصب به پیراهن خوب بازی می‌کردند اما امسال چون مسئولان باشگاه به تعهدات مالی‌شان در قبال آنها عمل نکرده‌اند مقداری در کارشان سست شده‌اند.

نباید به خاطر پول کم‌کاری کنند

حق دادی نیست بلکه گرفتنی است. درست نیست بازیکنان به دلیل اینکه پولی دریافت نمی‌کنند خدای نکرده برای تیم کم کاری کنند. الان به تازگی در فوتبال ما هم مد شده بازیکنانی که پولی دریافت نمی‌کنند سر تمرین حاضر نمی‌شوند تا از این طریق به تیم‌شان ضربه بزنند. در فوتبال ما الان کمتر بازیکنی پیدا می‌شود که دارای ماشین خارجی نباشد یا در بهترین منطقه تهران ساکن نباشد.

دارند پشت برانکو را خالی می کنند

من این مسئله را قبول ندارم که فقط بازیکنان بخواهند در لیگ برتر قهرمان شوند. امسال مقداری بازیکنان برای برانکو کمتر تلاش می‌کنند و به نوعی آنها دارند پشت برانکو را خالی می‌کنند. در صورتی که سال گذشته بازیکنان با جان و دل برای موفقیت پرسپولیس چه در رقابت‌های داخلی و چه رقابت‌های برون مرزی تلاش می‌کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان