//
کدخبر: ۱۸۱۵۹۲ //

پاسخ مدیر سایپا به اظهارات زنوزی

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سایپا گفت: مالک باشگاه تراکتورسازی بداند باشگاه سایپا خدمات ارزنده‌ای به فوتبال کشور ارائه کرده و یک باشگاه فرهنگی ـ‌ورزشی است.

پاسخ مدیر سایپا به اظهارات زنوزی
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین خوش‌نظر در مورد اینکه زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده باشگاه‌های سایپا و پیکان ایجاد شده‌اند تا کمک حال پرسپولیس و استقلال در مواقع ضروری باشند، گفت: ابتدا باید میلاد با سعادت امام زمان (عج) به تمام مردم ایران تبریک بگویم و همچنین برای مردم سیل‌زده کشورمان آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط زندگی آنها سامان پیدا کند. در مورد اظهارات جناب زنوزی باید عرض کنم ای کاش ایشان قبل از بیان چنین صحبت‌هایی با مشاورانش بیشتر صحبت می‌کرد یا حداقل در مورد این دو باشگاه مطالعه بیشتری داشت. زیرا من در هر دو باشگاه پیکان و سایپا فعالیت کرده‌ام و اظهارات ایشان با واقعیت منطبق نیست.

وی افزود: باشگاه سایپا یک باشگاه کاملا فرهنگی و ورزشی است که خدمات ارزنده‌ای به فوتبال و ورزش کشور ارائه کرده است ما در زمینه فوتبال همواره در امر بازیکن‌سازی و کشف و استعداد بازیکنان به فوتبال ملی کشور از جمله باشگاه‌های پیشرو بوده است. پس چرا چنین اظهاراتی بیان می‌شود.

خوش‌نظر با اشاره به مالکیت زنوزی در دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز گفت: تا جایی که من اطلاع دارم یک فرد نمی‌تواند همزمان مالک دو باشگاه باشد شاید هم من اشتباه می‌کنم اما ایشان چگونه مالک دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز هستند به هر حال من خدا را شکر می‌کنم که باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا در زمینه مسائل اخلاقی هم همواره پیش‌رو بوده و است و از حواشی مخرب در ورزش و فوتبال دوری کرده است و مسئله اخلاقی هم در باشگاه سایپا از اهمیت زیادی برخوردار است و همواره بازی جوانمردانه را ما در دستور کار خود قرار داده‌ایم مگر در همین لیگ مقابل استقلال محکم و مقتدر بازی نکردیم و از استقلال تهران امتیاز نگرفتیم.

وی با اشاره به حضورش در باشگاه پیکان گفت:‌من حتی در باشگاه پیکان در گذشته سمت داشتم و فعالیت می‌کردم در یکی از لیگ‌ها استقلال خوزستان و استقلال تهران هر دو در کورس قهرمانی بودند و پیکان با استقلال تهران بازی داشت و با وجود آنکه نتیجه بازی تغییری در سرنوشت پیکان نداشت اما پیکان جوانمردانه مقابل استقلال تهران بازی کرد و در آن بازی پیروز شد و مانع از قهرمانی استقلال تهران هم شد ای کاش مالک محترم باشگاه تراکتورسازی در زمینه دو باشگاه سایپا و پیکان و ماهیت حضور آنها در ورزش اطلاعات بیشتری کسب کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان