//
کدخبر: ۱۸۱۴۵۰ //

پارس جنوبی ۲ - سپیدرود ۲؛ فرار رشتی ها از باخت؛ یک امتیاز ارزشمند سوغات شیرین از جنوب

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، از چارچوب هفته بیست و ششم، تیم های پارس جنوبی و سپیدرود در ورزشگاه تختی جم به مصاف رفتند که این دیدار با نتیجه 2-2به پایان رسید.

پارس جنوبی 2 - سپیدرود 2؛ فرار رشتی ها از باخت؛ یک امتیاز ارزشمند سوغات شیرین از جنوب
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم در نیمه نخست بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند اما در به ثمر رساندن گل نا موفق بودند. ابتدا سپیدرود این فصت را داشت که توسط بایرامی به گل برسد اما ضربه سر بایرامی را گوهری به آسانی در اختیار گرفت.

بایرامی بار دیگر بر روی دروازه پارس جنوبی خطر ساز شد اما گوهری با کمک شعبانی این ضربه خطرناک را دور کردند. پارس جنوبی پس از 20 دقیقه نخستین حمله، و جدی ترین حمله خود در نیمه نخست را بر روی دروازه سپیدرود ترتیب داد. ارسال زیبای محمد نوری با ضربه سر علیاری همراه شد که این توپ را صادقی به زیبایی جمع کرد.

پارس به حملات خود ادامه داد و اینبار نوبت به سیف اللهی رسید تا با شوت خود دروازه صادقی را تهدید کند که ضربه این بازیکن از کنار دروازه سپیدرود بیرون رفت. مهرداد بایرامی در آستانه به ثمر رساندن یک گل تماشایی بود که شوت این بازیکن با بدشانسی و از نزدیک ترین فاصله به تیر دروازه به بیرون رفت. در وقت های اضافه این دیدار، ارسال خطرناک سیف اللهی با واکنش صادقی راهی کرنر شد.

نیمه دوم این دیدار بسیار توفانی آغاز شد. در دقیقه 48، کرنر ارسالی بازیکنان پارس جنوبی با ضربه سر شهرام گودرزی همراه شد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به بازیکن سپیدرود در درون دروازه این تیم جای گرفت. سپیدرود پس از اینکه از پارس عقب افتاد، حملات همه جانبه خود را بر روی دروازه این تیم ترتیب داد. در دقیقه 57، ارسال مهدوی با ضربه سر زیبای بایرامی همراه شد و این توپ دور از دستان گوهری به گل اول سپیدرود تبدیل شد. بازی بسیار زیبا دنبال می شد!

 پارس جنوبی در دقیقه 60 صاحب یک ضربه کرنر شد. کرنر ارسالی از سوی حامد نورمحمدی در دهانه دروازه به پورامینی رسید و این بازیکن به آسانی گل دوم پارس جنوبی را به ثمر رساند. پس از 15 دقیقه توفاتی، بازی افت کرد. پارس جنوبی که برد را در مشت خود می دید سعی در کنترل بازی داشت و تا حدودی موفق هم بود.

 سپیدرود هم که برای ماندن تلاش می کرد با چند تعویض سعی در تغییر در جریان بازی داشت اما نا موفق بود. پارس جنوبی به خوبی توسط هافبک های خود بازی را کنترل کرد. حملات سپیدرود در دقیقه 88 جواب داد! شوت محمد یاری با برخورد به مدافع پارس جنوبی تغییر مسیر داد و دور از دستان گوهری به گل دو سپیدرود تبدیل شد.

ترکیب دوتیم:

پارس جنوبی: احمد گوهری، حامد نورمحمدی، حسین پورامینی، محمد نوری، مجید علیاری، نیما انتظاری، سید محمد ستاری، امیر شعبانی، روح‌الله سیف‌اللهی، شهرام گودرزی و سعید آهنی

سپیدرود: ایمان صادقی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمدرضا مهدوی، محمد غلامی، هومن ربیع‌زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، ابراهیم لطفی و میلاد قربانزاده

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان