//
کدخبر: ۱۷۹۷۶۶ //

الیاسی:دور از انصاف است/عده‌ای نتایج را مهندسی کرده بودند!

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی درباره اخراج فروزان و اتفاقات رخ داده در بازی با سپیدرود رشت توضیحاتی را بیان کرد.

الیاسی:دور از انصاف است/عده‌ای نتایج را مهندسی کرده بودند!
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی نسبت به شکست تیمش برابر تیم سپیدرود رشت واکنش نشان داد.

الیاسی درباره انتقادات هواداران نسبت به عملکرد محسن فروزان اظهار کرد: متاسفانه شاهد باخت سنگینی بودیم که تاثیر اشتباهات فردی غیر قابل انکار است که با تصمیم کادر مدیریتی فروزان در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است و تا مشخص شدن علت این اشتباهات حق شرکت در تمرین را ندارد. تصمیم نهایی را در این باره کمیته انضباطی و کادرفنی خواهد گرفت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد قضاوت در این دیدار گفت: متاسفانه فوتبال آذربایجان از داور این دیدار یک بار در دیدار ماشین سازی و پرسپولیس ضربه خورده بود و متاسفانه در این دیدار نیز به قول دوستانمان در فدراسیون اشتباهات سهوی رضا مهدوی یکی از دلایل این باخت سنگین بوده است و باید دقیقا کارشناسی شده و پاسخگوی این موضوع باشند و باید مشخص شود که در برد تیم سپیدرود به غیر از امتیاز از دست دادن تراکتور چه تیم‌هایی نیز سود می‌کنند. قطعا در دیدار‌های گذشته نیز چنین اتفاقاتی به نفع آن‌ها صورت گرفته است. ما به دستور زنوزی مالک محترم باشگاه پیگیر موضوع خواهیم بود و این هشدار را نیز می‌دهیم که در دیدار‌های آینده مواظب مهندسی بازی‌ها باشند و ما اعتقاد داریم که چنین اشتباهاتی در دیدار‌های آینده به نفع تیم‌های خاص و به صورت ویژه‌ای اتفاق خواهد افتاد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در خصوص اشتباهات داوری اظهار کرد: ما جدا از اشتباهات فردی بازیکنان خودی که در این باخت دخیل بود از داوری نیز ضربه خورده ایم. همانطور که اشتباهات بازیکن خود را بررسی و برخورد خواهیم کرد انتظار داریم اشتباهات محرز داوری در این دیدار توسط کارشناسان فدراسیون بررسی و رسما پاسخگو باشند و لازم می‌دانیم کمیته اخلاق به این موضوع ورود کرده و ما نیز به طور حتم تمامی شبهات این دیدار را بررسی خواهیم کرد و آماده هرگونه همکاری برای مبارزه با فساد فوتبال هستیم. این دور از انصاف است که عده‌ای نتایج را مهندسی کرده و احساسات میلیونی هواداران به بازی گرفته شود. مالک محترم باشگاه صراحتا اعتقاد دارد که باخت تراکتور در بازی با سپیدرود فوتبالی نبوده است و ما نیز وظیفه پیگیری این موضوع تا حاصل شدن نتیجه نهایی و روشن شدن حقایق را داریم.

عباس الیاسی در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: همانطور که قبلا نیز زنوزی مالک محترم باشگاه هشدار داده بود، بنده به عنوان رئیس هییت مدیره و سرپرست مدیرعاملی تاکید می‌کنم که وزارت محترم ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شما مسئول ورزش و فوتبال کشور هستید، اما آنچه نشان می‌دهد مسئولیت شما به تیم‌هایی خاص خلاصه شده است. برنامه‌های کاری و هزینه‌های و بودجه‌های صرف شده شما باید مربوط به تمامی شهر‌ها و تیم‌ها باشند، اما در شهر‌های خاص، استادیوم‌های خاص و تیم‌های خاص هزینه می‌شوند و استادیومی مثل یادگار امام (ره) بعد از دو دهه افتتاح همچنان ناتمام مانده است و تماشاگرانی که در دهه اخیر نشان داده اند یکی از بهترین‌ها بوده اند با پیاده روی چند کیلومتری و رنج و مشقت به استادیوم می‌آیند و در داخل استادیوم هم از کوچکترین امکانات رفاهی محروم بوده اند. بازهم دست مریزاد که با تمامی این ناعدالتی‌ها و نامهربانی‌ها از تیم خود حمایت می‌کنند. هزینه‌هایی که برای تیم تراکتور با پشتوانه میلیونی هوادارانش شده است برای ما به هیچ عنوان مطرح نبوده و دل نگرانی و دلهره‌های ما دل‌های پاک هواداران است که در این وضعیت بد اقتصادی تنها به این فوتبال دلخوش کرده اند و ما وظیفه‌ای جز دلخوشی آن‌ها نداریم پس از آقایان خواهش می‌کنیم که به این مردم احترام بگذارند و حق را به حق دار بدهند.

عباس الیاسی در انتهای صحبت‌های خود خطاب به هواداران میلیونی این باشگاه گفت: همانگونه که در ابتدای کارمان در این باشگاه مردمی زنوزی گفته بود، هواداران و احساسات پاک آن‌ها خط قرمز ما خواهد بود و دیروز روز سختی برای آن‌ها بود که نباید دیگر تکرار شود. به دستور مستقیم مالک محترم باشگاه و برای جلوگیری از تکرار چنین مسائلی با افراد خطا کار برخورد قاطع خواهد شد و به آن‌ها قول می‌دهیم که دیگر در این باشگاه دوران گذشت و چشم پوشی از این خطا‌ها گذشته است. فوتبال برد و باخت دارد و باید در هر باختی از تیم و مجموعه حمایت کنند، اما باخت‌های این چنینی برای ما هم غیر قابل قبول خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان