//
کدخبر: ۱۷۶۹۸۳ //

محسن فروزان،رکوردی جالب و تاریخی از خود به جا گذاشت!

روز گذشته و در جریان دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال خوزستان محسن فروزان موفق شد سیزدهمین کلین شیت خود را همراه با پیروزی تیمش به ثبت برساند.

محسن فروزان،رکوردی جالب و تاریخی از خود به جا گذاشت!
به گزارش فرتاک نیوز،

از بازیهای هفته بیست و سوم لیگ هجدهم روز گذشته دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت هم طور که پیش‌بینی می‌شد این تیم تبریزی بود که توانست با نتیجه ۳ بر صفر بر حریف خود غلبه کند از نکات جالب این بازی بسته نگه داشتن دروازه تراکتور توسط محسن فروزان بود گلر تراکتوری ها در این بازی نیز مقابل مهاجمان حریف ایستادگی کرد تا رکورد جالبی را به نام خود بزنند.

 

نکته جالب درباره فروزان این دروازه‌بان با ادامه همین روند می تواند رکوردی جالب و تاریخی را از خود به جا بگذارد او در همه بازی‌های تیم تراکتورسازی به عنوان دروازه‌بان این تیم پا به میدان گذاشته است. گلر گیلک تبریزیها در هشت دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر موفق شده در ۷ بازی کلین شیت کند که این آمار او را از بسیاری از دروازه‌بان های حاضر در لیگ جدا می کند.

 

نکته جالب اینکه در میان آمار مربوط به کلین شیت های این گلر، او در ۶ بازی پیاپی از هشت دیدار دور برگشت لیگ موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد و به نوعی تاکنون پانصد و چهل دقیقه از زمان مد نظر خود را برای شکستن رکورد طی کرده است.

 

فروزان در حالی با سیزده کلین شیت در رده اول این آیتم در میان گلرهای حاضر در لیگ برتر قرار گرفته که دو دروازه‌بان با تجربه و نامدار فوتبال ایران یعنی سید مهدی رحمتی و علیرضا بیرانوند با ثبت ۱۲ کلین شیت در رده دوم و بعد از گلر تراکتوری ها قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۹۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان