//
کدخبر: ۱۷۴۵۱۸ //

خط و نشان محسن فروزان برای حریفان تراکتورسازی

محسن فروزان خود را مرد روزهای سخت معرفی می‌کند و می‌گوید بهترین اتفاق سال ۹۸ برای او قهرمانی در لیگ با تراکتور خواهد بود.

خط و نشان محسن فروزان برای حریفان تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن فروزان این فصل در تراکتور یکی از بهترین بازیکنان بوده و توانسته با ۱۲ کلین شیت در ۲۲ بازی، بیشترین تعداد کلین شیت را به نام خود کند. او که در بازی با پدیده چند موقعیت خوب را از مهاجمان حریف گرفت، حالا امیدوار است با تراکتور به قهرمانی لیگ برسد. با فروزان در خصوص مسائل مختلف صحبت کردیم و نظرش را درباره موضوعات گوناگون پرسیدیم؛ از قهرمانی در لیگ تا رفتار عجیب کپا و البته خاطرات خوب و بد در سال ۹۷. این گفتگو را در ادامه بخوانید:

* تراکتور یک بازی دیگر را هم با کلین شیت فروزان برد و به صدر رسید. درباره شرایطتان صحبت می‌کنی؟

محسن فروزان گفت:

    ما الان شرایط خیلی خوبی داریم و توانستیم پدیده را هم شکست دهیم. این بازی خیلی حساس و سخت بود و خوشحالم که توانستیم باهم برنده بازی شویم و یک قدم دیگر به هدفمان نزدیک شویم. اما این پایان کار ما نیست و ۸ فینال دیگر داریم که باید در تمام آن ها پیروز شویم تا به قهرمانی برسیم. من مرد روزهای سخت و بازی های بزرگ هستم و تلاش می‌کنم در ادامه هم به تیم کمک کنم.

* قبلا گفتی یکی از اهدافت شکستن رکورد کلین شیت است، فکر می‌کنی مهم ترین رقیبت چه کسی است؟ بیرانوند، رحمتی یا بقیه؟

محسن فروزان گفت:

    کلین‌شیت من خیلی مهم بود و خوشحالم که یک کلین شیت دیگر ثبت کردم. الان با ۱۲ کلین شیت در صدر هستم و دوست دارم این را در سال جدید هم ادامه دهم. فکر می‌کنم مهم ترین رقیب من مهدی رحمتی است که او هم ۱۲ کلین شیت دارد. آقای رحمتی دوست خوب من است و دوست دارم تا آخر لیگ با دوستم این رقابت را ادامه دهیم و بتوانیم بهترین دروازه بان لیگ شویم و بیشترین تعداد کلین شیت را داشته باشیم.

* فکر می‌کنی با این روند به تیم ملی هم دعوت شوی؟

محسن فروزان گفت:

    یکی از اهداف من در سال جدید دعوت به تیم ملی ایران است، من الان خیلی خوب دروازه بانی میکنم و بیشترین کلین شیت را دارم و در تیم بزرگی هم حضور دارم. تیمی که بیشترین تعداد هوادار را در ورزشگاه دارد و به نظرم حقم است که در تیم ملی باشم و تمام تلاشم را برای این خواهم کرد.

* محسن فروزان را خیلی در ورزشگاه تشویق می‌کنند و خیلی بین هواداران محبوب است.

محسن فروزان گفت:

    واقعا هواداران ما بهترین هستند و من از آن ها تشکر می‌کنم. در تمام بازی ها باوجود سرمای هوا همیشه به ورزشگاه می‌آیند و ما را حمایت می‌کنند. واقعا ممنون آن ها هستم که همیشه من را هم مورد لطف خود قرار می‌دهند و این به من روحیه می‌دهد.

* تراکتور بازی های سختش را انجام داده و حالا احتمال قهرمانی اش زیاد است؛ با این جمله موافقی؟

محسن فروزان گفت:

    بله ما بازی های سخت خودمان را تقریبا انجام داده ایم اما اینطور نیست که بگوییم کار تمام شده و دیگر چیزی باقی نمانده. الان تمام تیم ها چغر هستند و امتیاز گرفتن از تیم های میانه جدولی و پایین جدولی هم کار سختی است چون هر کدام اهداف خود را دارند. اما ما به هر حال با قدرت در زمین حاضر می‌شویم و تلاش می‌کنیم تا ۸ بازی باقی مانده را ببریم و قهرمان شویم. البته امیدواریم تیم های دیگر در بازی های رودررو امتیاز بدهند تا کار ما راحت تر شود.

* فکر میکنی دلیل اوج گیری ات در نیم فصل دوم چیست؟

محسن فروزان گفت:

    جا دارد من اینجا از مربی دروازه بان های تیم تشکر کنم که در آخر نیم فصل به تیم ما اضافه شد و تمرینات به روز و خوبی را برایم تدارک دید. او شرایط بدنی من را هم خیلی بهتر کرد. آقای داریوش اسفندیاری واقعا خیلی به من کمک کرد. همچنین در نیم فصل اول مدافعان ما خیلی تغییر داشتند و سیستم چرخشی حکم فرما بود و شرایط تیم کامل نبود. اما الان می بینید چند بازی است که بازیکنان با یک ارنج در زمین حاضر می شویم و این خیلی مهم است که من بدانم مدافعانم چه شرایطی دارد. این ها باعث شده به ثبات برسیم و من هم با این شرایط توانستم در نیم فصل دوم از ۷ بازی در ۶ تا کلین شیت کنم. بازهم از آقای اسفندیاری تشکر می کنم.

* کدام گلر خارجی را بیشتر از بقیه دوست داری؟

محسن فروزان گفت:

    از بین دروازه بان های بزرگ دنیا من ادرسون دروازه بان منچسترسیتی را بیشتر از بقیه دوست دارم و فکر میکنم گلر کاملی است. خیلی خوب با پا بازی می‌کند و این برای دروازه بان ها خیلی مهم است. ادرسون از زمان اوج نویر ۴ برابر بهتر با پا کار می‌کند و من سبکش را خیلی دوست دارم. قبلا کاسیاس را دوست داشتم و الان هم او را خیلی دوست دارم اما فکر می‌کنم الان ادرسون بهترین گلر جهان است.

* آن اتفاق معروف کپا را دیدی؟ نظرت درباره او چیست؟

محسن فروزان گفت:

    فکر میکنم آن بازی ۱۲۰ دقیقه ای شد و کپا هم خوب دروازه بانی کرد. کپا گران ترین دروازه بان جهان است و می‌گفت که چون ۱۲۰ دقیقه خوب گلری کردم در پنالتی هم باید درون دروازه بایستم. گلر دوم چلسی کابایرو را هم می‌شناسم که تخصصش گرفتن پنالتی است و ساری می‌خواست به این شکل تیمش در پنالتی برنده شود. اما به هر حال دروازه بانی که این همه خوب گلری کرده در طول فصل حق دارد در پنالتی هم درون دروازه باشد. اما او باید مطیع حرف سرمربی باشد و هر گلری باید اینطور عمل کند. اگر من سرمربی بودم کپا را بیرون نمیکشیدم اما او به هر حال باید به حرف سرمربی گوش می‌کرد.

* بهترین و بدترین خاطره محسن فروزان در سال ۹۷؟

محسن فروزان گفت:

    بهترین اتفاق سال ۹۷ برایم مراسم ازدواجم بود. بدترین هم دعوت نشدن به تیم ملی برای جام ملت های ۲۰۱۹ بود.

* چه اتفاقی در سال ۹۸ می‌تواند تو را بیشتر خوشحال کند؟

محسن فروزان گفت:

    فکر میکنم بهترین اتفاق می‌تواند قهرمانی با تراکتور در لیگ باشد که این اولین قهرمانی من در تاریخچه فوتبالم خواهد بود و البته اولین قهرمانی تراکتور در لیگ برتر بعد از چندین و چند دهه. فکر میکنم این اتفاق خیلی خوبی است و ما تمام تلاش مان را میکنیم تا اتفاق بیفتد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان