//
کدخبر: ۱۷۹۱۰ //

تغییر نام تیم ملی‌پوش ایرانی در لیگ روسیه

مدیر باشگاه ترک‌گروژنی ابراز امیدواری کرد نام این تیم پس از پایان فصل جاری لیگ برتر روسیه به احمد تغییر پیدا کند.

تغییر نام تیم ملی‌پوش ایرانی در لیگ روسیه
به گزارش فرتاک نیوز،

2 ماه قبل تعداد زیادی از هواداران تیم ترک گروژنی نامه‌ای مبنی بر درخواست تغییر نام این تیم به رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن و رئیس افتخاری باشگاه ارائه دادند که او نیز تصمیم‌گیری در این رابطه را به اعضای هیئت‌ مدیره واگذار کرد.

در این میان احمد آیدامیروف، مدیر باشگاه ترک گروژنی درباره ارائه درخواست هواداران به رئیس جمهوری چچن به خبرگزاری دولتی روسیه (تاس) گفت: این موضوع همچنان در دستور کار است و درخواست‌های زیادی از هوداران دریافت کردیم که در صورت تغییر نام ترک گروژنی به نام احمد بسیار مسرور خواهند شد.

وی در ادامه اظهار داشت: احمد قدیروف، رئیس جمهور فقید چچن کسی است که اقدامات زیادی برای ترمیم این جمهوری را انجام داد و فکر می‌کنم پس از پایان فصل درباره خواسته هواداران و تمایل اعضای باشگاه ترک گروژنی برای تغییر نام تصمیم نهایی را بگیریم.

تیم ترک گروژنی که میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد در سال 1958 میلادی تاسیس شد و در سال 2005 نیز به لیگ برتر روسیه راه یافت. این تیم از سال 2008 میلادی همواره یکی از تیم‌های قدرتمند این رقابت‌ها محسوب می‌شود. ورزشگاه ترک گروژنی  به نام احمد قدیروف، اولین رئیس جمهور چچن است.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان