//
کدخبر: ۱۰۵۳۱ //

ملی‌پوش ایرانی آنژی به دنبال احیای خود در فوتبال روسیه

سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش جوان ایرانی این روزها به یک مهره کلیدی در تیم آنژی تبدیل شده و به دنبال احیای خود در فوتبال روسیه است.

 ملی‌پوش ایرانی آنژی به دنبال احیای خود در فوتبال روسیه

 تیم آنژی روسیه در آخرین روزهای فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اروپا سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی را به صورت قرضی از تیم روستوف تا پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال این کشور به خدمت گرفت.

الکساندر گریگوریان، سرمربی ارمنستانی تیم آنژی سعید عزت‌اللهی را بازیکنی توانمند در خط میانی عنوان کرد و روی او در نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه حساب ویژه‌ای باز کرده است. تیم آنژی که این روزها در اردوی آماده‌سازی ترکیه به سر می‌برد در دو بازی اخیر تدارکاتی به پیروزی دست یافت و سعید عز‌ت‌اللهی در ترکیب اصلی حضور داشت.

سعید عزت‌اللهی پس از حضور نه چندان زیاد در ترکیب اصلی تیم روستوف در نیم‌فصل اول لیگ برتر روسیه و دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا تصمیم به تمدید 2.5 ساله قراردادش و انتقال قرضی به تیم آنژی گرفت تا بتواند با این تیم جمهوری داغستان دوباره خودش را در سطح اول فوتبال روسیه احیا کند. تیم آنژی هم‌اکنون با 20 امتیاز جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه را در اختیار دارد و با جذب چندین بازیکن جدید از جمله سعید عزت‌اللهی در اندیشه صعود به جمع تیم‌های بالای جدولی است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان