//
کدخبر: ۱۷۸۷۴۹ //

الوصل امارات ۱ - ذوب آهن ۳؛ یکه تازی علیمنصور و ذوبی ها در قاره کهن

در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در هفته سوم دو تیم ذوب آهن اصفهان و الوصل امارات به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 1 ذوب آهن به پایان رسید.

الوصل امارات 1 - ذوب آهن 3؛ یکه تازی علیمنصور و ذوبی ها در قاره کهن
به گزارش فرتاک نیوز،

ذوب آهن این بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 2 می توانستد با ضربه سر ارسلان مطهری به گل برسند که ضربه او از بالای دروازه به بیورن رفت.

در دقیقه 15 بالاخره قفل دروازه ها شکست و کایو موفق شد که گل اول تیمش را به ثمر رساند. احمد صالح از سمن چپ محوطه جریمه ذوب آهن توپ را به کایو رساند و او نیز پس از یک چرخش زیبا با یک ضربه آرام توپ را به گوشه دروازه ذوب آهن فرستاد و بازی یک بر صفر به سود الوصل امارات شد.

یک دقیقه بعد شاگردان علیرضا منصوریان جبران کردند و کریستین اوساگانو موفق شد که با ضربه سر سانتر حمید ملکی از سمت چپ محوطه جریمه الوصل را به گل تبدیل کند و بازی 1 بر 1 مساوی شد.

این پایان کار ذوب آهن در نیمه اول نبود و در دقیقه 35 ذوب آهن بار دیگر به گل رسید. این بار پرتاب اون ذوبی ها به اوساگانو رسید و او نیز به ضربه سر توپ را به ارسلان مطهری رساند و مطهری نیز با یک ضربه بغل پای آرام توپ را به گوشه دروازه الوصل فرستاد تا حساب کار 2 بر 1 به سود نماینده ایران شود.

نیمه اول این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود ذوب آهن به پایان رسید.

در دقیقه 62 ضربه ایستگاهی خمیس از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت. در دقیقه 68 شوت محکم بوحمدان از کنار دروازه الوصل به بیرون رفت. و در دقیقه 75 ضربه میلاد فخر الدینی از کنار دروازه الوصل راهی اوت شد.

در دقیقه 82 ذوب آهن روی یک حرکت تیمی می توانست به گل برسد اما شوت حسینی به جایی نرسید و در دقیقه 84 شوت اوساگانو از بالای دروازه راهی اوت شد اما یک دقیقه بعد حمید بوحمدان با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه موفق به گلزنی شد و حساب کار 3 بر 1 به سود ذوب آهن شد.

این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم منصوریان به پایان رسید تا آن ها با 7 امتیاز در صدر جدول گروه قرار بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان