//
کدخبر: ۱۷۸۵۱۴ //

الوصل امارات - ذوب آهن؛ سبزپوشان ایرانی به دنبال درخشش در قاره کهن

در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ذوب آهن ایران و الوصا امارات از گروه A این مسابقات به مصاف هم می روند.

الوصل امارات - ذوب آهن؛ سبزپوشان ایرانی به دنبال درخشش در قاره کهن
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم ذوب آهن اصفهان و الوصل عربستان در سومین دور مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به مصاف هم خواهند رفت.

ذوب آهن اصفهان که در لیگ برتر ایران شرایط خوبی ندارد، امیدوار است که در لیگ قهرمانان آسیا به همراه علیرضا منصوریان که سابقه نسبتا خوبی در این مسابقات دارد به موفقیت برسد. ذوب آهن در لیگ برتر ایران در 23 بازی که انجام داده است، 5 پیروزی، 11 شکست و 7 تساوی داشته است. آن ها همچنین آمار 18 گل زده و 23 گل خورده را نیز به ثبت رسانده است. ذوب آهن هم اکنون با 26 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

شاگردان علیرضا منصوریان که به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودند در این مرحله ابتدا الکویت کویت را 1 بر 0 شکست دادند و پس از آن در یک بازی زیبا با نتیجه 3 بر 2 الغرافه را شکست دادند و راهی مرحله گروهی شدند.

در مرحله گروهی ذوبی ها در اولین بازی به مصاف الزورای عراق رفتند که در ورزشگاه فولادشهر مقابل این تیم عراقی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند و در بازی دوم نیز ذوبی ها به مصاف النصر عربستان رفتند که در یک بازی زیبا با نتیجه 3 بر 2 این تیم عربستانی را شکست دادند.

در آن سوی میدان الوصل امارات در هفته نخست با نتیجه 1 بر 0 موفق شد که النصر عربستان را شکست دهد و در بازی دوم نیز با نتیجه عجیب 5 بر 0 مغلوب الزورای عراق شد.

در دیگر بازی گروه یک، دو تیم الزورای عراق و النصر عربستان به مصاف هم خواهند رفت.

در جدول رده بندی گروه یک لیگ قهرمانان آسیا الزورا و ذوب آهن با 4 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و الوصل سه امتیازی است و سوم است و النصر نیز بدون امتیاز در رده آخر جدول حضور دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان