//
کدخبر: ۱۷۸۶۰۶ //

گلر پارس جنوبی جم: سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده میشود

رحمان احمدی، دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شانس قهرمانی تراکتورسازی روی کاغذ بیشتر است، ولی نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

گلر پارس جنوبی جم: سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده میشود
به گزارش فرتاک نیوز،

رحمان احمدی با اشاره به برد تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول بعد از اینکه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، بر خلاف جریان مسابقه گل خوردیم. در نیمه دوم هم 10 نفره شدیم، ولی فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم که خوشبختانه دو بار به گل رسیدیم. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و خدا را شکر که در خانه برنده شدیم.

وی درباره اینکه آیا پارس جنوبی می‌تواند به رده‌های بالاتر صعود کند، تصریح کرد: متأسفانه در خیلی از بازی‌ها سخت گل زدیم و آسان گل خوردیم که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد الان جایگاه بهتری در جدول داشتیم. تلاش ما این است که در آینده نتایج خوبی بگیریم و در پایان لیگ برتر جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم.

احمدی با ابراز تأسف از حل نشدن مشکلات مالی پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: متأسفانه هنوز مشکلات برطرف نشده است. آقای رضاییان (مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی) پیگیر است و حتی با ایشان هم صحبت کردم. مدیرعامل باشگاه تلاش می‌کند که مشکلات برطرف شود، ولی ظاهراً برخی مسئولان که باید کار اصلی را انجام دهند زیادی خوش هستند!

دروازه‌بان پیشین تیم ملی در رابطه با رقابت مدعیان قهرمانی و اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است، خاطرنشان کرد: رقابت بین مدعیان بسیار نزدیک است و باید دید بازی‌های آینده برای تیم‌ها چگونه پیش خواهد رفت. روی کاغذ بازی‌های تراکتورسازی آسان است، ولی باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اعتقاد من این است که نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد و سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۶۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان