//
کدخبر: ۱۷۸۶۰۰ //

از اینکه سرمربی استقلال شدم پیشمان هستم!

سرمربی برکنار شده تیم استقلال خوزستان از رفتار مدیران این باشگاه به شدت انتقاد کرد.

از اینکه سرمربی استقلال شدم پیشمان هستم!
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته در اقدامی عجیب باشگاه استقلال خوزستان برای پنجمین بار سرمربی خود را در طول فصل عوض کرد و سید محمد علوی به جای سیروس نعمتی نژاد هدایت آبی ها را بر عهده گرفت.

نعمتی نژاد که خودش در نخستین روزهای سال 98 سرمربی استقلال شده بود، در گفت و گو با خبرنگار پیرامون این تصمیم اظهار داشت: نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. ظاهرا هیئت مدیره تصمیم گرفته و گفته نتایج تیم ضعیف است.

او افزود: حتی زیدان هم نمی تواند برای این تیم کاری کند. نمی دانم انتظار باشگاه در 2 بازی از من چه بوده است. این تصمیم ها فقط به خاطر ضعف مدیریت است. مگر می شود یک تیم از ابتدای فصل 5، 6 مربی عوض کند؟ این از نبود درایت مدیریت باشگاه ناشی می شود. هیچکس سر جای خودش نیست. بعضی کارها تخصصی است. اما مدیر باشگاه تخصص اش مدیریت نیست. متاسفانه فقط با آبروی ما بازی می کنند.

نعمتی نژاد درباره اینکه آیا باشگاه هشدار چنین اتفاقی را به وی داده بود یا خیر، گفت: اصلا چنین چیزی نگفته بودند. من هم صاف و ساده آمدم. بحث مالی هم نکردم. به آنها نگاه کردم و فکر کردم باشخصیت هستند اما متاسفانه این خبرها نبود.

وی ادامه داد: وضعیت باشگاه افتضاح است. مثل یک تیم محلات شده است. من از آن سالی که قهرمان شدیم، فکر کردم امکانات هنوز همانطور است ولی نمی دانستم که مثل تیم های محلی شده اند. این افراد فقط به فکر منافع و شهرت هستند و می خواهند اسمشان هر طور که شده به عنوان یک فرد مهم در باشگاه باشد. برای استان و مسئولان متاسفم که با چنین افرادی کار می کنند و فوتبال را کثیف کرده اند. با این اوضاع سرنوشت خیلی سیاهی پیش روی آنها است.

پنجمین سرمربی فصل استقلال در پایان گفت: واقعا از اینکه سرمربی استقلال شدم پیشمان هستم. با نیت خیر آمده بودم و می خواستم کمک کنم. نه درباره مسائل مالی صحبت کرده بودم و نه مدت قرارداد. قرارداد سفید را سر زمین چمن آوردند و همان برگه سفید هم به دفتر باشگاه رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان