//
کدخبر: ۱۷۷۷۲۵ //

اختصاصی/ باز هم مهاجم ولزی آرسنال قربانی گرفت!

ستاره ولزی آرسنال هر بار که موفق به گلزنی می شود، یک آدم مشهور از دنیا می رود!

 اختصاصی/  باز هم مهاجم ولزی آرسنال قربانی گرفت!

علی مسعودی؛ گلزنان زیادی در دنیای فوتبال حضور دارند که یکی از آنها از هم "خاص تر" است. این بازیکن با اینکه خیلی کمتر گل می زند ولی هر بار  که گل بزند، اتفاق عجیبی در دنیا رخ می دهد!

  او آرون رمزی بازیکن ولزی آرسنال است که هر بار که او موفق به گلزنی می شود، یک آدم مشهور از دنیا می رود! سالهاست که این اتفاق بعد از گلزنی رمزی رخ داده و همین امر باعث شده او به یک بازیکن خاص تبدیل شود. خاص؛ از این نظر که بعد از هر گلی که هافبک-مهاجم آرسنال به ثمر می رساند، بلافاصله یک فرد معروف به شکل عجیبی چشم از دنیا می بندد. گلهای او همیشه بیشتر به چشم می آیند، آن هم به این دلیل که باعث مرگ انسانهای بزرگ و معروف می شود. با اینکه همه این مرگ و میرها اتفاقی است ولی سوژه خوبی برای خبرنگاران شده و سالهاست در مورد گل های رمزی بحث می کنند و خبر می سازند.

جالب اینجاست که روز تولد رمزی هم اتفاق عجیبی در دنیا رخ داد و در 1990/12/26 اتحاد جماهیر شوروی تجزیه شد تا به چند کشور تقسیم شود. سیزدهمین سالگرد تولد او نیز یک روز نحس بود که سونامی اقیانوس هند به وجود آمد و بیش از 150 هزار کشته و حدود 11 میلیون بی خانمان در چندین کشور بر جا گذاشت. اما از دنیا رفتن افراد مشهوری ماننده معمر قذافی پادشاه لیبی، بن لادن رهبر لیبی، حسن الترابی رهبر سودان، خورخه رافائل رئیس جمهور آرژانتین، استیو جابز مالک خودروسازی اپل، ویلیامز بسکتبالیست معروف آمریکایی، ویتنی هوستون خواننده مشهور آمریکایی، والدز پیانیست کوبایی، ویتنی هیوستون سرشناسترین زن در تاریخ هنر، نانسی ریگان بانوی اول سابق آمریکا، پل واکر بازیگر معروف، آلن ریکمن بازیگر معروف بریتانیایی، استیو هاوکینک فیزیکدان بخشی از قربانیان گل های آرون رمزی هستند که یک روز بعد از گل زدن هافبک-مهاجم ولزی آرسنال از دنیا رفته اند و خبرساز شده اند. ناگفته نماند در کشور خود ما هم از این اتفاقات رخ داده و آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز  یکی دیگر از شخصیت های مشهور جهان به شمار می آید که بعد گل او از دنیا رفته است. آخرین گل رمزی همین  چند روز پیش مقابل نیوکاسل به ثمر رسید که یک روز بعد جمشید مشایخی هنرمند معروف کشورمان از دنیا رفت. هنرمندی که علاقه زیادی به فوتبال داشت و یک استقلالی دو اتیشه بود.

در هر حال چه بخواهیم این اتفاقات را خرافات بدانیم و چه به تقدیر ربط دهیم، آرون رمزی تبدیل به یک بازیکن خاص در دنیا  تبدیل شده و با اینکه گلهای کمتری به ثمر می رساند ولی گلهایش بیشتر به چشم می آید. فراموش نکنید تنها شانسی که انسانهای سرشناس آورده اند، او مثل رونالدو و مسی سالی 50 تا 60 گل به ثمر نمی رساند، وگرنه اگر قرار بود رمزی هم ماننده دو ابر ستاره گل بزند، باید هر سال شاهد مرگ بسیار زیادی از این افراد می بودیم!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان