//
کدخبر: ۱۴۵۷۷۱ //

رقابت یوونتوس با بایرن مونیخ برای جذب آرون رمزی

باشگاه یوونتوس برای به خدمت گرفتن هافبک ولزی آرسنال با قهرمان آلمان رقابت می‌کند.

رقابت یوونتوس با بایرن مونیخ برای جذب آرون رمزی
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه انگلیسی «سان» اعلام کرد، باشگاه یوونتوس با ارائه پیشنهادی با دستمزد سالیانه 10.4 میلیون پوند به آرون رمزی، قصد دارد مانع از پیوستن او به بایرن مونیخ شود. ستاره ولزی آرسنال در ماه ژانویه و یا پایان فصل جاری که قراردادش با توپچی‌های لندن به پایان می‌رسد، می‌تواند این تیم انگلیسی را ترک کند.

سه باشگاه انگلیسی چلسی، منچستریونایتد و لیورپول نیز وضعیت رمزی را زیرنظر دارند، اما دو باشگاه بایرن مونیخ و یوونتوس خیلی زودتر دست به کار شده‌اند و به دنبال جذب این بازیکن هستند. رمزی در ماه ژانویه برای مذاکره با باشگاه‌های دیگر آزاد است و حتی می‌تواند پیش‌قرارداد هم به امضا برساند.

«سان» نوشته است: باشگاه یوونتوس در تلاش است تا مسیر آرون رمزی را از مونیخ به تورین تغییر دهد. یوونتوسی‌ها اما در نظر دارند پس از متقاعد کردن این هافبک 27 ساله برای پیوستن به راه‌راه پوشان تورین، او را در پایان فصل و به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

یوونتوس پیشنهاد قرارداد چهار ساله با دستمزد هفتگی 200 هزار پوندی را به رمزی داده که این بدین معناست که او در صورت پیوستن به بانوی پیر، مجموعاً 40 میلیون پوند نصیبش خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان