//
کدخبر: ۱۷۷۷۰۷ //

خون آبی‌ها به جوش آمد؛ستاره جنجالی استقلال خواهان حضور در پرسپولیس

ستارۀ جوان استقلال بعد از تجربه کردن حواشیِ فراوان در این تیم قصد جدایی از این تیم و انتقالی جنجالی به رقیب دیرینه را دارد.

خون آبی‌ها به جوش آمد؛ستاره جنجالی استقلال خواهان حضور در پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 در ابتدای حضور مهدی قائدی در استقلال شایعاتی مبنی بر پرسپولیسی بودن این بازیکن به گوش رسید و حتی تصاویری از وجود عکس ستاره‌های پرسپولیس در اتاق این بازیکن منتشر شد که حواشی فراوانی را برای پدیدۀ فوتبال ایران به همراه داشت. حضور این بازیکن جوان در دیدارهای ابتدایی استقلال تهران باعث شور و هیجان نزد هواداران این تیم جهت حضور ستاره‌ای جدید در میان آبی‌پوشان گردید اما بعد از مدتی شاهد افت وحشتناکی از سوی قائدی بودیم.

با گذشت زمان این مهاجم جوان و تکنیکی با حاشیه‌هایی مواجه شد و همین حاشیه‌ها او را از فوتبال و ترکیب اصلیِ استقلال دور کرد. تا اینکه روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اخراج قائدی از سوی شفر به دلیل بی‌انضباطی، هرچند که سرمربی آلمانی ساعاتی پیش این خبر را تکذیب کرد اما این‌گونه اتفاقات باعث ناراحتی و دل‌سردی ستارۀ جوان استقلال شده و او نیز به فکر جدایی افتاده است.

-313986

مهدی قائدی

اما اکنون از اطرافیان قائدی خبر رسیده که این پدیدۀ جوان قصد دارد برای اثبات خود به هواداران استقلال راهی سخت را در پیش بگیرد و به جمع شاگردان برانکو بپیوندد. با توجه به استعداد ناب قائدی و مدیریت متفکرانۀ برانکو ایوانکوویچ در تربیت بازیکنان جوان حضور این مهاجم بوشهری در پرسپولیس برای هر دو طرف سودمند خواهد بود و مطمئناً هواداران استقلال را بیش از هر زمان دیگری عصبانی خواهد کر

باید دید در آینده و در پایان این فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا این صحبت‌ها فقط در حد شایعه می‌باشد و یا اینکه این انتقال در فوتبال ایران بعد از پیوستن منشا به استقلال جنجالی بزرگ و دوباره را برپا خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان