//
کدخبر: ۱۷۷۶۸۹ //

سرنوشت مغضوبان برانکو در انتظار دیپورتیِ جدید ایوانکوویچ

در طول دوران حضور برانکو در پرسپولیس چند بازیکن مورد غضب این سرمربی کروات قرار گرفته‌اند.

سرنوشت مغضوبان برانکو در انتظار دیپورتیِ جدید ایوانکوویچ
به گزارش فرتاک نیوز،

حضور برانکو ایوانکوویچ بر مسند هدایت پرسپولیس به 4 سال خواهد رسید و این سرمربی کروات در این دوران افتخارات بزرگی را برای این تیم پرطرفدار تهرانی به ارمغان آورده است و در میان هواداران این تیم به محبوبیتی فوق‌العاده دست یافته است.برانکو در این دورۀ 4ساله با چند ستاره به مشکل خورد و با تصمیماتی قاطعانه قید حضور این بازیکنان تاثیرگذار را در تیمش زد و حتی در برخی مواقع نیز با مخالفت‌ها و حاشیه‌هایی از سوی هواداران روبرو گردید اما به مرور زمان نشان داد که این تصمیمات به صلاح پرسپولیس بوده است.

مهدی طارمی و رامین رضاییان دو دوستی بودند که در چندین بار با ایجاد حاشیه با تذکراتی از سوی برانکو مواجه شدند اما در نهایت این مربی قید هر دو بازیکن تیمش را زد و مهر تایید خود را بر برگۀ جدایی این بازیکنان از سرخ‌پوشان کوبید. رضاییان و طارمی اکنون با حضور در تیم‌های نه چندان مطرح قطری از روزهای اوج خود در فوتبال ایران فاصله گرفته‌اند و حسرت حضور دوباره در لباس سرخ را می‌کشند.

یکی دیگر از این بازیکنان محسن مسلمان بود که علیرغم میل باطنی و با تصمیم لج‌بازانۀ برانکو مجبور به جدایی از پرسپولیس شد که او هم اکنون بعد از یک نیم فصل ناموفق در ذوب‌آهن، در سپاهان به نیمکت‌نشینی صفر بدل گردیده و به فکر بازگشت به دوران اوج خود در جمع سرخ‌پوشان است.

اما آخرین بازیکن این لیست که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم با غضب برانکو مجبور به جدایی از تیمش شد گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای و محبوب هواداران پرسپولیس بود. منشا در یکی از جنجالی‌ترین نقل‌وانتقالات چند فصل گذشته به استقلال پیوست و در چند دیدار ابتداییِ خود برای این تیم نمایش خوبی ارائه داد و در دل هواداران استقلال جایی برای خود باز کرد.

اما با گذشت زمان این مهاجم نیز با افت محسوسی روبرو شده و گویا سرنوشت دیگر دیپورتی‌های برانکو ایوانکوویچ نیز انتظار او را می‌کشد. باید منتظر ماند و دید که آیا منشا می‌تواند از سرنوشت دیگر بازیکنان مغضوب برانکو رهایی یابد یا او نیز به طلسم عجیب 3 ستارۀ دیگر دچار خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان