//
کدخبر: ۱۷۷۱۲۷ //
خالی کردن دور خورشیدی با عصبانیت؛

نقش برانکو در پایان جنجال‌ها بعد از سوت!

پس از سوت پایان نیمه اول، برانکو به سمت اشکان خورشیدی دوید، ابتدا شجاع خلیل زاده را از هل داد و سپس زکی پور را از کنار تیم داوری دور کرد.

نقش برانکو در پایان جنجال‌ها بعد از سوت!
به گزارش فرتاک نیوز،

جنجال‌های دربی ۸۹ تمامی ندارند. پس از پایان بازی، فضای مجازی به محلی برای درگیری و تنش هواداران دو تیم تبدیل شده است. در این میان کانال ها و پیج های هواداری نیز سعی دارند تا اوضاع را به نفع تیم خود تغییر دهند و با انتشار ویدیو و عکس های مختلف، نظر کمیته اخلاق و انضباطی برای جریمه اعضای باشگاه تیم مقابل را جلب کنند.

در این بین یک ویدیو از پایان نیمه نخست در رسانه های هواداری دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد برانکو زکی پور را هل داده و با چهره خشمگینانه قصد اعتراض به داور را دارد. اما این ویدیوی چند ثانیه ای، تمام داستان نیست.

برانکو که پس از پایان نیمه اول بسیار عصبانی بود، با سرعت به سمت تیم داوری رفت و در ابتدا یکی از شاگردان خودش را هل داد تا به رختکن برود و بعد زکی پور را به این شکل از کنار داور دور کرد تا به نوعی داستان خاتمه یابد. در همین لحظه روزبه چشمی هم تلاش میکرد تا زکی پور را از کنار تیم داوری دور کند.

برانکوی عصبانی البته در این لحظه هیچ اعتراض مستقیمی به اشکان خورشیدی انجام نداد و در اوج عصبانیت، قصد داشت تا شرایط را آرام کند و به درگیری ها خاتمه دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۱۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان