//
کدخبر: ۱۷۶۳۷۲ //

۸ ورزشکار به تیم ملی دوو میدانی دعوت شدند

فدراسیون دو و میدانی ایران اسامی 8 ورزشکار را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا 2019 مشخص کرد و 24ورزشکار نیز در فهرست انتظار قرار گرفتند.

8 ورزشکار به تیم ملی دوو میدانی دعوت شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

احسان حدادی، بهنام شیری، حسن تفتیان، امیرمرادی، حسین کیهانی، تکتم دستاربندان، مهسا میرزاطبیبی و مهدی پیرجهان، 8 ورزشکاری هستند که پس از بررسی وضعیت آمادگی و رکوردهای به ثبت رسیده آنها به ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شدند.
«تیمورغیاثی» دبیر و سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوو میدانی در گفت و گویی که این فدراسیون منتشر کرده است، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی که در دو بخش مردان و زنان در روزهای 5 و 7 فروردین‌ماه برگزار شد با حضور رئیس فدراسیون و کارشناسان سازمان تیم‌های ملی رکوردهای ورزشکاران مورد بررسی قرار گرفت. 
به گفته وی تعدادی از ورزشکاران برتر که رکوردهای خوب و افتخارات برجسته‌ای را در کارنامه دارند در ترکیب تیم هستند. اما برای تعدادی از ورزشکاران نیز که رکوردهای آنها نزدیک به رکوردهای ورودی است با برگزاری مسابقه رکوردگیری شانس مجددی برای آنها قائل خواهیم شد.
غیاثی افزود: عملکرد 24 ورزشکار در شانس مجدد روز پنجشنبه 15 فروردین ماه مورد ارزیابی قرار می گیرد تا در صورت ثبت رکورد ورودی به تیم ملی دعوت شوند. 
شاهین جعفری، محمدرضا طیبی، شاهین مهردلان و علی ثمری (پرتاب وزنه)، کیوان قنبرزاده و حسین بیزار (پرش ارتفاع)، علی خدیور و مهدی رحیمی (400متر)، محمد جعفری آخماز، سیدامیر زمانپور و علی فهیمی (1500 متر)، مسلم نیادوست و بهزاد مصطفوی (3 هزار متر بامانع)، جلیل و خلیل ناصری ( 5 هزار متر)، میلاد سیار (110 متر بامانع)، سپیده توکلی و آیلین بابکی (پرش ارتفاع بانوان)، ریحانه آرانی و زهراعرب رستمی (پرتاب چکش بانوان)، ژاله کاردان و الهام سمرقندی (پرتاب دیسک بانوان)، شهلا محمودی و محدثه ابراهیم پور (400متر بامانع بانوان) ورزشکارانی هستند که به مسابقه رکوردگیری دعوت شده‌اند.
مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا اوایل اردیبهشت‌ماه 98 در کشور قطر برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان