//
کدخبر: ۱۷۶۲۶ //
مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران؛

نمایندگان خوبی در لیگ دسته یک کشور داریم ولی بخت با آنها یار نبوده/ حق مازندران داشتن سه نماینده در لیگ برتر است

فوتبال مازندران سرشار از استعدادهای نهفته ای است که اگر به آنها توجه شود می تواند در فوتبال ایران آقایی کند که متاسفانه علی رغم تمامی پتانسیل های موجود مورد بی مهری قرار گرفته است.

نمایندگان خوبی در لیگ دسته یک کشور داریم ولی بخت با آنها یار نبوده/ حق مازندران داشتن سه نماینده در لیگ برتر است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رضی اهل مازندران شهرستان ساری است، مهندسی کامپیوتر خوانده و دارای لیسانس روابط عمومی هم می باشد و در حال حاضر دانشجوی ارشد مدیریت بازرگانی داخلی است، یک ورزشی تمام عیار است و شدیدا هم مخالف سیاست است، سابقه طولانی در ورزش نویسی در رسانه و جراید مختلف مازندران و کشور را دارد، مدیر مسؤول پایگاه خبری تخصصی ورزشی مازند اسپرت (مازندورزش ) و همچنین مدیر  روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران است. در ایام نوروز فرصت پیدا کردیم تا مصاحبه ای را با این جوان پویا و کوشا داشته باشیم.

 

فرتاک نیوز: با سلام و تبریک سال نو، لطفا بفرمایید سال 95 بر شما چگونه گذشت؟

سلام عرض میکنم خدمت شما، سال نو را به شما و سایر همکارانتان تبریک عرض میکنم امیدوارم سال خوبی را داشته باشید.

سال 95 با تمام اتفاقات بد و خوبش بالاخره تمام شد، برای من سال زیاد خوبی نبود و دوست داشتم خیلی زود این سال به پایان برسد، تجربیات خوبی کسب نکردم و به نوعی هیچ حرکت رو به جلویی در این سال نداشتم و از این بابت خیلی ناراحت بودم، خیلی ها را از دست دادیم و اتفاقات بدی را شاهد بودیم که برای ما درد آور بود ، امیدوار و مطمئن هستم سال 96 سال پر خیروبرکت و خوشی برای ملت شریف ایران خواهد بود.

 

فرتاک نیوز: آیا برای تحویل سال برنامه خاصی داشتید؟

جای خاصی نرفتم و برنامه خاصی نداشتم ولی بهترین برنامه ای که برای تحویل سال داشتم حضور در کنار پدر و مادرم پای سفره هفت سین بود.

 

فرتاک نیوز: به کوچکترهای فامیل عیدی می دهید؟

(باخنده) ما خودمون کوچولو هستیم ولی به خواهر زاده و برادر زاده ها عیدی میدهم.

 

فرتاک نیوز: یادتان هست بهترین عیدی زندگی خود را از دست چه کسی دریافت کردین؟

حضور و سلامتی پدر و مادرم پای سفره هفت سین همیشه بهترین عیدی ای است که از خدای بزرگ میگیرم و از این بابت خدظ را شاکر هستم، از خدا میخواهم که سایه تمام پدر و مادرها را بالای سر فرزندانشان حفظ کند و پدر و مادر بنده هم سال های سال شاد و خوشحال باشند و سایشون بالای سر بنده و خانوادم باشد.

 

photo_2017-03-31_23-02-27

فرتاک نیوز: کدام هفت سین را دوست دارید؟

کلا هفت سین را دوست دارم و دلم میخواهد همیشه بهترین هفت سین را داشته باشم، در بین 7 سینی که وجود داره میتونم سبزه رو انتخاب کنم بخاطر سبزی و زنده بودنش و اینکه نماد رشد زندگی، سرسبزی و شادابی می باشد.

 

فرتاک نیوز: بهترین اتفاق زندگی شما در سال 95 چیست؟

موضوعی در زمینه کاری بود که خیلی بنده را عذاب میداد ،خداروشکر بعد از فراز و نشیب های زیاد و بعد از جنگیدن های بسیار با دشمنان به ظاهر دوست ،موفق و پیروز شوم که این موضوع بهترین اتفاق سال 95 برایم بود.

 

فرتاک نیوز: تلخ ترین اتفاق زندگی شما در سال 95 چیست؟

خیلی اتفاقات بدی در سال 95 رخ داد از حادثه پلاسکو تا فوت آقای هاشمی و آن حادثه قطار و خیلی اتفاقات دیگر ولی برای خودم اینکه نتونستم در سالی که گذشت زیاد رو به جلو حرکت کنم که این به نوبه خود بدترین اتفاق زندگی ام بود.

 

فرتاک نیوز: سال 95 کدام اشتباه را داشتید که اگر به عقب برگردید آن کار را انجام نمی دهید؟

آدم از اشتباهات خودش باید درس بگیرد و من هم از این قائده مستثنی نیستم، اگر به عقب برگردم هیچوقت دیگر برای آدمهای بی ارزش دلسوزی نمیکردم و خیلی زود به اطرافیانم اعتماد نمیکنم.

 

فرتاک نیوز: دغدغه اصلی تان و برنامه هایی که پیش رو دارید بفرمایید؟

برنامه های زیادی برای موفقیت و جبران اشتباهات سال گذشته داریم، هم در زمینه کاری و هم در زمینه شخصی اهداف زیادی را ترسیم کرده ام که به مرور زمان به همه آنها رسیدگی خواهم کرد ولی مهمترین دغدغه ام راه اندازی فضایی جدید برای کار در رسانه و جراید استانم مازندران است که انشالله به زودی این اتفاق نو را در کنار همکارانم استارت خواهم زد و مطمئن باشید اتفاقی جدید در رسانه های استان رغم خواهد خورد.

photo_2017-03-31_23-02-07

فرتاک نیوز: چه آرزویی در سال 96 دارید؟

سلامتی همه مردم ، عاقبت بخیری همه جوانان، شفای همه بیماران و از همه مهمتر ظهور آقا امام زمان (عج) و سلامتی پدر و مادرم را از خدای بزرگ خواستارم.

 

فرتاک نیوز: فوتبال مازندران را در سال 95 چگونه ارزیابی کردید؟

(باخنده) نه میتوانم بگویم خیلی خوب بود و نه میتوانم بگویم خیلی بد بوده، بلکه متوسط بود، کارهای زیادی در فوتبال مازندران انجام میشود ولی از آنجایی که لیگ برتر در معرض توجه همگان قرار دارد برای همین همیشه فوتبال مازندران ضعیف به چشم می آید ولی اینطور نیست، اگر بررسی کنید می بینید ما در رده های پایه به جرات میرتوانیم بگوییم بهترین تیم ها را در سطح کشور داریم که در لیگ برتر حضور دارند و حتی مقام کسب کرده اند ، در رده بانوان هم لیگ برتری هستیم و شاید رتبه بالای جدولی نداشته باشیم ولی به هر حال در سطح اول کشور حضور خوبی داشتیم، در زمینه داوری هم خودتان در جریان هستید که بهترین داوران را تحویل فوتبال و فوتسال کشور داده ایم، از اشکان خورشیدی، وحید کاظمی و ... تا نصیرلو و سمانه محسنی و چندین موارد دیگر ...

در فوتسال و فوتبال ساحلی هم که میدانید تیم های خوبی را هم در بانوان و هم در آقایان داشتیم، در سطح استان هم با کیفیت ترین لیگ ها را برگزار کرده ایم ، لیگ های منظمی که شاید در سطح کشور نمونه باشد ولی متاسفانه به جرات میتوان گفت که هیچکدام از این کارها به چشم مردم فوتبال دوست مازندران نیامده و همه این موارد زیر سایه نداشتن تیمی لیگ برتری گم شده است.

ما نمایندگان خوبی در لیگ دسته یک کشور داریم ولی بخت با آنها یار نبوده وگرنه حق مازندران داشتن بیش از سه نماینده در لیگ برتر است، مطمئن باشید اگر ما در لیگ برتر نماینده داشته باشیم راحت و خیلی زود قطب فوتبال کشور خواهیم شد و حتی در آسیا هم خواهیم درخشید، امیدوارم سال 96 آرزوی مردم مازندران برآورده شود و با برطرف کردن مشکلات سخت افزاری بتوانیم تیمی در لیگ برتر کشور داشته باشیم.

 

photo_2017-03-31_23-02-15

فرتاک نیوز: برنامه های جدیدتان برای "روابط عمومی هیات فوتبال مازندران" و سایت "مازند ورزش" در سال 96 چیست؟

ما بر خلاف قبل در طول این یک سالی که حضور پیدا کردیم ، سایت هیات را تغییر داده ایم و با ظاهری جدید و با بهترین امکانات خبرهای روز فوتبال مازندران را قرار میدهیم و شاید بعضی روزها تعداد خبرهای ما از بعضی رسانه ها هم بیشتر می شد، سعی کردیم بروز باشیم و از تمامی زمینه ها خبر و تصاویر داشته باشیم، جداول تمامی لیگ ها و تمامی فرم های مورد نیاز روی سایت هیات فوتبال در دسترس مردم است، ما از انتقادات استقبال میکنیم و یک بخشی را از بدو ورودمان در سایت هیات تشکیل دادیم که تمام علاقمندان میتوانند خیلی راحت انتقاداتشان را به گوش ما برسانند.

همانطور که قبلا گفتم برنامه های زیادی داریم و هدف های خوبی را ترسیم کرده ایم که انشالله رفته رفته همه آنها بررسی خواهیم کرد .ما با مشارکت مردم برترین های فوتبال مازندران در سالی که گذشت را در حال حاضر داریم انتخاب میکنیم و مردم استقبال بی نظیری از این حرکت ما داشتند و به نوعی برای اولین بار بود که این اتفاق در هیات فوتبال استان و توسط واحد روابط عمومی و امور رسانه ای انجام شد، همچنین پیشنهاد دادیم جشن بزرگ خانواده فوتبال مازندران را در خرداد ماه با حضور بازیکنان لیگ مازندرانی لیگ برتر و تمامی افتخار آفرینان فوتبال مازندران برگزار کنیم، جلسات و کارگاه های آموزشی خبرنویسی را ماهیانه با روابط عمومی های شهرستان ها و باشگاه های ورزشی ترتیب خواهیم داد و چندین برنامه دیگر که انشالله به موقعش اطلاع رسانی خواهد شد.

در مازند ورزش و همان مازند اسپرت خودمان هم برنامه های متنوع زیادی را ترتیب داده ایم که نمیتونم اعلام کنم ولی به زودی به روی کار امدن دیزاین جدید سایت مشاهده خواهید کرد.

 

فرتاک نیوز: اگر بخواهید 7 نفر را به جای هفت سین نوروزی بگذارید اسم چه کسانی رو می نویسید؟

دوستای خوبم ؛ محمد علیزاده، علی ابراهیمی، احمد قربانی، میلاد حسن زاده، مقداد بهرامی و دو تا توپ فوتبال ( باخنده )

 

فرتاک نیوز: نوروز برایتان یاداور چه می باشد؟

فقط نو شدن و امید به آینده

 

فرتاک نیوز: آقای رضی تعریف شما از فوتبال چیست؟

فوتبال مرز بین عشق و جنون است.

 

فرتاک نیوز: تعریف شما از رسانه چیست؟

رسانه در مازندران یعنی بیچارگی و بدبختی !!! 

متاسفانه اینجا هیچ توجهی به رسانه ها نمیشود و هر روز هم بدون هیچ کنترلی سایت ها و جراید زیادی بدون هیچ نظارتی وارد کار میشوند و هیچگونه تولیدی در آن ایجاد نمیشود، این وسط حق ما که هر روز برای به دست آوردن خبرهای تولیدی تلاش میکنیم پایمال میشود، ما در مازندران گروه رسانه ای متحد و همدلی نداریم و خیلی راحت بگویم بزرگترین مشکل رسانه در مازندران عدم اتحاد و همدلی همه خبرنگارن و عکاسان خبری می باشد، ما در طول این مدت بیش از 50 علاقمند به خبرنگاری و عکاسی را آموزش دادیم و به عرصه خبرنگاری معرفی کرده ایم که اکثر آنها در حال حاضر افراد تاثیرگذار هر بخش هستند ولی از ارشاد و خانه مطبوعات هیچ کسی خبری از ما نگرفت، ما نیاز به تقدیر و تشکر آنها نداریم ولی حداقل باید یک فرقی بین رسانه فعال و رسانه ای که خیلی راحت کپی پیست میکند قائل شوند، چه کنیم که این موضوع درست شدنی نیست، ماهم زیاد حرص و جوش نخوریم برای سلامتیمان بهتره ( باخنده)

 

فرتاک نیوز: رویای کودکی مهدی رضی؟

من دوران کودکی دوست داشتم یا فوتبالیست بشم یا مجری و خبرنگار ورزشی (باخنده)

تو مسیر هردو آرزوی خودم قدم برداشتم ولی آخرش به خبرنگاری رسیدم (باخنده ) تو فوتبال هم موفق بودم ولی چون در زمان ما تیم های زیادی در استان وجود نداشت مجبور شدم از مازندران دور بشم و یک مدتی کوتاه در صباباطری رباط کریم حضور داشتم ولی نتونستم دوری خانواده را تحمل کنم و برگشتم، در کل خوشحالم از اینکه الان خبرنگار ورزشی هستم.

 

فرتاک نیوز: برای تکمیل یک زندگی شاد چه راه حل هایی پیشنهاد می کنید؟

من چون خودم خیلی خوش خنده و شاد هستم برای همین یک راهکار ساده را پیشنهاد میکنم؛ اول اینکه با خدا دوست باشید و هر چیزی رو که نیاز دارید از خدا بخواهید، دوم اینکه در بدترین شرایط ممکن زندگیتون از جملات منفی استفاده نکنید و همیشه به نکات مثبت توجه کنید و از افراد ناامید دوری کنید و سعی کنید با جمله های مثبت یا گوش کردن به موزیک های شاد خودتان را به شادی بیشتر نزدیک کنید مطمئن باشید اگر چند روز این کار را تکرار کنید بیشتراز قبل از زندگی لذت می برید.

 

فرتاک نیوز: بهترین دوستانتان را نام ببرید؟

من به شخصه با همه دوست هستم و سعی میکنم تو زندگیم کسی رو ناراحت نکنم این ذات من است و من نمیتوانم آدم بدی باشم برای همین دوستان خوب زیادی دارم ولی اگه بخوام اسم چند نفر رو ببرم میتونم اسم علی ابراهیمی ،محمد علیزاده ،احمد قربانی رو ببرم.

 

فرتاک نیوز: در پایان چه حرف و یا چه دعایی برای خوانندگان سایت ما دارید؟

امیدوارم همه ی مردم شاد شاد باشند و هیچوقت غم نبینند و تن سالم داشته باشند و درست زندگی کنند و در تمامی کارهایشان خدا را فراموش نکنند.

از تمامی همکاران رسانه ای هم میخواهم که هیچوقت مغرور نشوند و با اتحاد و همدلی اوضاع رسانه ای استان را بهبود ببخشند.

و ممنون از اینکه وقتتان را در اختیار بنده گذاشتید و از خبرنگار فعال حوزه مازندران سرکار خانم حسنی کمال سپاس و قدردانی را دارم.

فرتاک نیوز: برای جناب رضی و تمامی همکاران رسانه ای آرزوی موفقیت های بیش از پیش را داریم  با امید به اینکه بزودی مشکلات حوزه رسانه با کمک مسؤولین امر مرتفع شود.

 

گفت و گو: فرزانه حسنی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان