//
کدخبر: ۱۷۵۵۶۴ //

ریسک بزرگ وینفرید شفر در شهرآورد پایتخت؛ در سر پیرمرد آلمانی چه می‌گذرد؟!

وینفرید شفر سرمربی استقلال در حال مرور برنامه‌ای است که به نظر بسیار پرخطر می‌رسد!

ریسک بزرگ وینفرید شفر در شهرآورد پایتخت؛ در سر پیرمرد آلمانی چه می‌گذرد؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال تهران در بزرگ‌‎ترین فرصت خود را تصاحب عنوان صدرنشینی و اوج گرفتن در فصل جاری که رو به انتها است، پیروزی در برابر پرسپولیس می‌بیند، رقابتی که در تاریخ 10 فروردین میان دو تیم برگزار خواهد شد و برندۀ آن تا حدودی نیمی از مسیر قهرمانی را خواهد پیمود.

شفر در این روزها حساسیت ویژه‌ای در قبال وضعیت صیادمنش به خرج می‌دهد که علت آنها تنها یک مسئله است و آن قرار دادن تیمی تا دندان مسلح برابر پرسپولیس در دربی 89 است که بدون اما و اگر بتواند پیروزی را از آن خود کند و نبردی 6 امتیازی را با بهترین نتیجۀ ممکن به پشت سر بگذارد.

بنا بر ادعای برخی نزدیکان باشگاه استقلال، شفر درحال مرور تاکتیکی است که در برابر پرسپولیس با 4 مهرۀ هجومی متشکل از: منشا، گونکالوس، پاتوسی و صیادمنش به میدان برود و مدافعان اُفت کرده سرخ‌ها را تحت محاصره خود دربیاورد که یکی از مشاورین او در این تئوری پرخطر، فرهاد مجیدی می‌باشد که شدیداً مایل به استفاده از تمام قوای هجومی تیم در این نبرد است، اما مشکلی که وجود دارد اینجاست که وضعیت صیادمنش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و دقایقی پیش گفته شده است که او این دیدار را از دست خواهد داد.

از طرفی دیگر حتی اگر صیادمنش موفق به حضور در دربی نشود، آنها همچنان گزینه‌ای دیگر را بر روی میز خواهند داشت! گزینه‌ای به نام روح‌اله باقری که به طرزی عجیب در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر جزء 18 نفر لیست استقلال هم نبوده است و شاید همین مسئله توجیهی مناسب برای بازگشت دوبارۀ او به ترکیب آبی‌ها باشد!

شفر تصمیم خود را هنوز به طور قطعی نگرفته است؛ اما سخت بر روی ارائه یک نمایش سراسر تهاجمی تاکید دارد و خواهان آن است که همراه با شکست دادن پرسپولیس و رسیدن به صدر جدول، خاطرۀ آن شکست سنگین 4_2 برابر پرسپولیس را در ذهن مخاطبین پاک کند و انتقام آن اتفاق شوم را هم بگیرد! نکتۀ ترسناک ماجرا این است که شفر به همان اندازه که پتانسیل شگفتی‌سازی را دارد، به همان میزان هم پتانسیل رقم زدن یک فاجعه را در این روزهای پرهیجان دارد!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان