//
کدخبر: ۱۷۵۴۹ //

می‌خواهیم از تراکتورسازی عبور کنیم/ همه چیز از قهرمانی پرسپولیس حکایت دارد

کاپیتان گسترش فولاد امیدوار است که تیمش با شکست دادن تراکتورسازی در دربی تبریز، به کسب سهمیه آسیا امیدوار بماند.

می‌خواهیم از تراکتورسازی عبور کنیم/ همه چیز از قهرمانی پرسپولیس حکایت دارد

به گزارش فرتاک نیوز، مرتضی اسدی درباره دیدار فردای تراکتورسازی - گسترش فولاد، اظهار داشت: مردم آذربایجان حساسیت زیادی روی دربی تبریز دارند. برای اینکه جایگاه‌مان را مستحکم‌ کنیم و تراکتورسازی هم برای اینکه در کورس قهرمانی بماند، به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد. امیدوارم با صحبت‌های کادر فنی بتوانیم در بازی‌های باقی مانده، نتایج خوبی بگیریم و در پایان فصل، جزو 5، 6 تیم بالای جدول رده‌بندی باشیم.

 

وی افزود: دیدار تراکتورسازی - گسترش فولاد سه امتیاز بیشتر ندارد، اما به خاطر جایگاهی که تیم‌ها دارند، بیش از حد حساس شده است. هر وقت نام دربی به میان می‌آید، خود به خود حساسیت‌ها بیشتر می‌شوند. در این دیدار، هم ما و هم تراکتورسازی برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و هر تیمی که بتواند تمرکز بیشتری داشته باشد و اشتباهاتش را به حداقل برساند، سه امتیاز را می‌گیرد.

 

کاپیتان تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: اکثر بازیکنان فعلی گسترش فولاد، سابقه حضور در تراکتورسازی را دارند. به هر حال این طبیعت فوتبال است که یک بازیکن امروز در یک تیم و فردا در یک تیم دیگر بازی می‌کند. به قول «آقا فیروز» (کریمی) که می‌گوید «دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما بکاریم و دیگران بخورند». ما هم در تراکتورسازی کار خودمان را به بهترین شکل انجام دادیم. حالا هم دوستان دیگر بیایند و برای پرشورها کار کنند. ما چند سالی در تراکتورسازی بودیم، اما الان بازیکن گسترش فولاد هستیم و به تیم خودمان تعصب داریم. تراکتورسازی تیم دوست‌داشتنی خودمان است، اما در دربی تبریز ما با تمام قوا به میدان می‌رویم تا آنها را شکست دهیم.

 

«برای گرفتن سهمیه آسیا کار سختی داریم»، اسدی با بیان این جمله، گفت: در دو دیدار گذشته‌مان کاملاً مستحق پیروزی بودیم و باید برنده می‌شدیم. می‌توانستیم مقابل پدیده و صبا نتیجه بگیریم، اما کم دقتی کردیم و توپ‌هایمان به گل نرفت. حالا کارمان برای گرفتن سهمیه آسیا سخت شده است. البته امید جزیی از زندگی است و در فوتبال هم هیچ‌چیزی تا روز آخر مشخص نمی‌شود. اگر تراکتورسازی را شکست دهیم، امیدمان برای کسب سهمیه آسیا بیشتر می‌شود.

 

بازیکن گسترش فولاد، پرسپولیس را قهرمان احتمالی لیگ شانزدهم دانست و گفت: پرسپولیس در حال حاضر فاصله‌اش را با سایر تیم‌ها افزایش داده و شواهد نشان می‌دهد که این تیم به احتمال زیاد قهرمان لیگ برتر خواهد شد. با این حال هزار و یک اتفاق می‌تواند در فوتبال رخ بدهد و هیچ‌ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان