//
کدخبر: ۱۷۳۶۵۹ //

پاسخ تند مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به بی احترامی مسئولان ذوب‌آهن

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در واکنش به حرف‌های بی ملاحظه مسئولان ذوب‌آهن درباره مدیرعامل استقلال، نکات مهمی را به آنها یادآور شد.

پاسخ تند مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به بی احترامی مسئولان ذوب‌آهن
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از حاشیه‌های به وجود آمده درباره پاس نشدن آخرین چک انتقال مرتضی تبریزی که باشگاه استقلال به باشگاه ذوب‌آهن داده بود، صبح امروز با پاس شدن آخرین قسط، این ماجرا به پایان رسید.

اما مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن دیروز طی مصاحبه‌ای بر علیه امیرحسین فتحی و باشگاه استقلال، نسبت‌های بدی را به ارکان باشگاه استقلال داد. اما امروز محمد حسین زرندی مدیر رسانه‌ای استقلال واکنش تندی به حرف‌های همکار خود در باشگاه ذوب‌آهن نشان داد و اظهارات او را غیر اخلاقی و بی حرمتی خواند.

محمدحسین زرندی در این باره گفت:

من فکر می‌کنم مدیر رسانه‌ای ذوب‌آهن جایگاه و اندازه خودشان را فراموش کرده‌اند و تحت تاثیر جو نمی‌دانند درباره چه اشخاص و چه باشگاهی صحبت می‌کنند. اختلاف مالی بین دو باشگاه یک امر طبیعی است که فکر نمی‌کنم به این آقا مربوط باشد و در حیطه وظایفش باشد.

تاسف خود را از نوع ادبیات و برخورد مسئولان ذوب‌آهن در روز بازی استقلال و العین اعلام می‌کنم. عمده طلب آنها پرداخت شده بود و تنها بخش کوچکی از طلبشان باقی مانده بود که آنهم تسویه شد. این همه مغلطه گری برای این مبلغ اندک تعجب برانگیز است و باید دید هدفشان از این کار چه بوده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان