//
کدخبر: ۱۷۲۲۰۸ //

بازیکنان جدید به پرسپولیس لطمه زده‌اند

کارشناس فوتبال با اشاره به عملکرد سرخپوشان در دیدار برابر پاختاکور گفت: بازی نخست لیگ قهرمانان آسیا بسیار اهمیت دارد و بعید می دانم پرسپولیس با این شیوه بتواند نتیجه بگیرد.

بازیکنان جدید به پرسپولیس لطمه زده‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

بهزاد داداش زاده در خصوص تساوی پرسپولیس با پاختاکور در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا گفت: پیش بینی کارشناسان فوتبالی این بود که پرسپولیس بتواند در شروع لیگ قهرمانان آسیا طوفانی شروع کند. چون این تیم تقویت شده است و کادر فنی این تیم با دانش و تجربه بالای خود می‌توانست حریف را ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: با این حال متأسفانه بازیکنان جدید پرسپولیس از لحاظ تیمی نسبت به سایر بازیکنان عقب هستند. آنها هنوز نمی‌دانند چه کارهایی باید در داخل زمین انجام دهند. ترکیب پرسپولیس با حضور همین بازیکنان جدید لطمه خورده است.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: تنها نکته مثبت این بازی گلزنی ماریو بودیمیر بود. تازه واردهای پرسپولیس قرار بود عصای دست این تیم شوند اما تاکنون سیستم قبلی پرسپولیس را بر هم زده‌اند. آنها نیاز به زمان زیادی برای هماهنگی دارند.

وی درباره ادامه راه پرسپولیس در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: در مرحله گروهی، بازی نخست مهم و حیاتی است. پرسپولیس لطمه بزرگی خورد. چون این نتیجه استرس فراوان به بازیکنان می‌دهد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: حالا مساله مهم این است که آقای برانکو از لحاظ روحی و روانی نیز به بازیکنان تیمش کمک کند. با این تساوی بعید می‌دانم پرسپولیس بتواند در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی بگیرد.

داداش زاده که معتقد است سروش رفیعی می‌تواند علاج دردهای پرسپولیس باشد در این باره افزود: او بازیکن خوبی است اما مشخص است که با دوران آرمانی‌اش فاصله گرفته است. رفیعی باید هرچه سریع‌تر خودش را به پرسپولیس نزدیک کند تا برانکو با خیالی راحت تر بازی رو به جلویش را انجام دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان