//
کدخبر: ۱۷۱۷۷۸ //

الدحیل - استقلال؛ حملۀ آپاچی‌های آبی به عبداللۀ بن‌خلیفه!

مردان بسیار آمادۀ وینفرید شفر، در نبردی بسیار سخت و حساس، درگروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا 2019/20، برابر الدحیل تا دندان مسلح از ساعت 18:45 سه‌شنبه عصر به میدان برود.

الدحیل - استقلال؛ حملۀ آپاچی‌های آبی به عبداللۀ بن‌خلیفه!
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال دوباره اوج گرفتۀ وینفرید شفر که این روزها لقب شایستۀ آماده‌ترین باشگاه فعلی ایران را از آن خود کرده است، در نبردی دیدنی و جذاب، از ساعت 18:45 سه شنبه عصر، در استادیوم عبدالله بن‌خلیفه قطر میهمان الدحیل، حریف پرمهره خود خواهد بود، دیداری که می‌تواند بهترین محک ممکن برای استقلال در این روزهای خوب آمادگی باشد تا بتوانند میزان قدرت خود را به عرصه نمایش دربیاورند.

یورش همه جانبۀ استقلال به عناوین بزرگ فصل در نیم‌فصل دوم، بسیاری از رقبای آنها را ترسانده است تا از آبی‌های تهرات در آسیا به عنوان " از گور بازگشته‌ها" یاد شود، تیمی که از بحرانی‌ترین و سخت‌ترین شرایط ممکن عبور کرد و توانست با تجربه‌ای حیرت آور از آن روزها، تیمی منسجم و متحد و با کیفیت را  تحت هدایت وینفرید شفر، روانۀ میادین نماید.

الدحیل را به‌واسطه برخوردهای پی‌درپی‌اش با نمایندگان فوتبال کشورمان به خوبی می‌شناسیم! استقلال تهران از شانس بدش در قرعه‌کشی مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان آسیا با هیولاهای قارۀ کهن، الهلال عربستان، الدحیل و العین در گروه C قرار گرفت تا لقب گروه مرگ، از آن آنها شود و تمامی نگاه‌ها به عملکرد برترین‌های غرب آسیا در خانۀ C باشد، جایی که خیلی از کارشناسان پسران شفر را بزرگ‌ترین سورپرایز این گروه نامیده‌اند و معتقدند که شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها خواهند شد.

شاگردان روی فاریا در لیگ ستارگان قطر، تعقیب و گریزی جدی را با السد صدرنشین تجربه می‌کنند و آنها نیز همانند استقلال در اوج آمادگی قرار دارند؛ بهترین خبر ممکن برای استقلال این است که معز علی ستارۀ توانمند قطری به دلیل مصدومیت در ترکیب الدحیل حاضر نیست و این بهترین فرصت برای مردان شفر خواهد بود تا در روزی که خط حملۀ آنها خیلی زهردار نیست بتوانند پیروزی را از آن خود کنند؛ اما خبر نگران کننده حضور مهدی بن‌عطیه سرشناس در خط دفاع و بازیکنانی نظیر شویا ناکاجیما ژاپنی در ترکیب این تیم قدرتمند است که دردسرهایی را برای استقلال به طور حتم ایجاد خواهند کرد.

دو تیم استقلال و الدحیل در یک دهۀ اخیر برابر یکدیگر قرار نگرفته‌اند و اگر شفر بتواند از تجربۀ مثبت برانکو در از پیش رو برداشتن این تیم در فصل گذشته استفاده کند، خواهد توانست با اعتماد به‌نفس بیشتری برابر این غول نفوذ ناپذیر پیروزی را بدست بیاورد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۷۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان