//
کدخبر: ۱۷۱۶۴۸ //

گزینه های شفر برای جایگزینی صیادمنش در دیدار آسیایی

نیم فصل اللهیار صیادمنش در اردوی تیم امید در کنار مهدی قائدی حضور داشت صیادمنش در دیدار با ذوب آهن نیز به درخشش خود در ترکیب این تیم ادامه داد.

گزینه های شفر برای جایگزینی صیادمنش در دیدار آسیایی
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در سه دیدار نخست خود عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است اما این تیم در دیدار آخر خود برابر فولاد یکی از مهمترین بازیکنانش یعنی صیادمنش را به دلیل مصدومیت از دست داد.

شاگردان شفر در دیدارهای برابر پارس جنوبی، ذوب آهن و فولاد خوزستان سه پیروزی قاطع را به دست آوردند تا نشان دهند که خود را برای کسب عنوان قهرمانی و صدرنشینی آماده کرده اند.

اضافه شدن پاتوسی به ترکیب استقلال و استفاده از زوج گادوین منشا و صیادمنش بسیار خوب جواب داده و خط حمله استقلال بعد از نمایش ناامید کننده در نیم فصل نخست الان بسیار خطرناک و زهر دار شده است.

تیم آبی پوش پایتخت با مثلث پاتوسی، منشا و صیادمنش بازی های درخشانی را در لیگ به نمایش گذاشته و هواداران به درخشش این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم امیدوار شدند اما یک مصدومیت نابهنگام باعث شد تا همه نقش های شفر به هم ریخته شود.

استقلال در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار سختی پیش رو دارد و باید در قطر به مصاف الدحیل برود.

صیادمنش در این دیدار حساس نمی تواند آبی پوشان را همراهی کند و شاید برای بسیاری این سوال وجود داشته باشد که شفر چه طرح و برنامه ای برای خط حمله تیمش در غیاب این بازیکن جوان و آماده دارد.

محسن کریمی که به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده گزینه بسیار خوبی برای جایگزینی صیادمنش است و با توجه به سرعت و تکنیک بالایی که دارد می تواند جای خالی بازیکن مصدوم استقلال را پر کند.

و قائدی هم اگر روی فوتبال تمرکز کند می تواند بهترین زوج برای منشا باشد. البته شفر گزینه های دیگری مثل مرتضی تبریزی و ایسما را هم دارد و باید دید که سرمربی آبی پوشان پایتخت چه تصمیمی در نهایت خواهد گرفت اما آنچه که روشن است این است که استقلال در سمت راست باید سرعت باشد و صیادمنش چنین ماموریتی را به خوبی انجام می داد و باید دید که شفر این بار چنین مسئولیتی را به کدام بازیکن خواهد داد.

البته این احتمال هم زیاد است که سرمربی آبی پوشان پایتخت تصمیم به استفاده از داریوش شجاعیان در سمت راست گیرد و سرعت و تکنیک این بازیکن هم می تواند بلای جان خط دفاعی کند الدحیل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۶۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان