//
کدخبر: ۱۶۹۵۵۷ //

اسلحه پنهان استقلال برای بازی های پیش رو

استقلال مقابل فولاد در لیگ و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا حق اشتباه ندارد و شفر هم این مسئله را به خوبی می داند. همام قرار است که بزودی به تمرینات گروهی استقلال اضافه شود و اگرچه به بازی با ذوب آهن نمی رسد اما احتمالا برابر فولاد و الدحیل آمادگی لازم برای قرار گرفتن در ترکیب آبی پوشان را خواهد داشت.

اسلحه پنهان استقلال برای بازی های پیش رو
به گزارش فرتاک نیوز،

شکست و حتی برابر فولاد به معنای از هم پاشیده شدن رویای قهرمانی آبی ها و شکست برابر الدحیل در قطر به معنای به صدا در آمدن زنگ خطر برای استقلال در آسیا است. همین مسئله باعث شده که شفر نگاه ویژه ای به این دو بازی داشته باشد. یکی از بازیکنانی که این سرمربی آلمانی برای این دو بازی حساب ویژه ای روی او باز کرده ، طارق همام است.

این هافبک عراقی که تا پیش از مصدومیت هم حضور درخشانی در ترکیب تیمش در جام ملت ها داشت، در آستانه بازگشت به ترکیب استقلالی ها قرار گرفته است.

طارق همام قرار است که بزودی به تمرینات گروهی استقلال اضافه شود و اگرچه به بازی با ذوب آهن نمی رسد اما احتمالا برابر فولاد و الدحیل آمادگی لازم برای قرار گرفتن در ترکیب آبی پوشان را خواهد داشت.

حضور این بازیکن می تواند اسلحه پنهان شفر برای این دو بازی حساس باشد. در روزهای افت شجاعیان، زوج طارق همام و پاتوسی می تواند خط میانی و خط حمله استقلال را قدرتمندتر از قبل کند و به کلید موفقیت آبی پوشان برای این دو بازی حساس تبدیل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۵۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان