//
کدخبر: ۱۷۱۷۳۲ //

پیرلو در آستانه بازگشت به یوونتوس

ستارۀ نه چندان دور بیانکونری، پس از بازنشستگی قصد بازگشت به فوتبال را دارد.

پیرلو در آستانه بازگشت به یوونتوس
به گزارش فرتاک نیوز،

 آندره‌آ پیرلو، هافبک سابق قهار یوونتوس، پس از بازنشستگی می‌خواهد بار دیگر به این تیم بازگردد و هدایت تیم‌های زیر 23 سال را برعهده بگیرد.

از حق که نگذریم، بدون شک سال‌های پرافتخار پیرلو در آث میلان گذشت. هافبکی که بیش از 10 سال در روسونری توپ زد و در حدود 284 بازی 32 بار دروازۀ حریفان را باز کرد.

آندره‌آ پس از دورانی موفق در میلان، به مدت 4 سال هم در یوونتوس عضویت داشت. در حالی که به نظر می‌رسید دیگر آن روزهای درخشان را در یووه نخواهد داشت، توانست در هر دیداری که برای تیمش به میدان می‌رفت مثمرثمر واقع شود. بدون شک از تکنیک پیرلو بگذریم از ضربات کاشته و بی‌نقص او نمی‌توانیم چشم‌پوشی کنیم.گفتنی است، آندره‌آ علاوه بر اینکه قهرمانی‌های متعددی با دو تیم مطرح ایتالیایی دارد، به همراه تیم ملی ایتالیا هم در جام جهانی 2006 آلمان، توانست با ستاره‌های آن زمانی چون مالدینی، نستا، زامبروتا، کاناوارو و خیلی‌های دیگر جام را بالای سر ببرند.

اینک این هافبک اکنون 39 ساله، قصد دارد در قامت سرمربی‌گری هم دستی داشته باشد. گفته می‌شود اگر مسئولان یوونتوس موافقت خود را اعلام کنند، پیرلو هدایت تیم زیر 23 سال این باشگاه را برعهده خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۷۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان