//
کدخبر: ۱۴۴۴۰۲ //

بازی‌های ملی همیشه برایم مهمتر از باشگاهی بوده است

مدافع بیانکونری قصد دارد تا جایی که توان دارد به تیم ملی کشورش کمک کند.

بازی‌های ملی همیشه برایم مهمتر از باشگاهی بوده است
به گزارش فرتاک نیوز،

جورجیو کیه‌لینی، مدافع ملی پوش یوونتوس بر این باور است که برای هر بازیکنی بازی‌های ملی اولویت بالاتری نسبت به باشگاهی‌اش دارد.

مدافع و کاپیتان تیم ملی ایتالیا که از تجربه بالایی برخوردار است چه در تیم باشگاهی‌اش یووه و چه در تیم ملی همیشه خود را ثابت کرده و یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بوده است. جورجیو در بازی دوستانه پیش روی تیمش مقابل آمریکا برای صدمین بار به میدان خواهد رفت.

در همین خصوص کیه‌لینی اظهار داشت:

بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی باعث افتخار است. برای من هم از دوران کودکی یک آرزو بود که با پیراهن تیم کشورم به میدان بروم. خوشحالم که در آستانه 100 تایی شدن هستم، روزی که آرزویم حضور در تیم کشورم بود حال اسطوره لقب گرفته‌ام. به این یقین دارم که با تلاش و سخت‌کوشی چنین چیزی میسر می‌شود. هیچ کس با پیراهن باشگاهی شناخته نمی‌شود، پس تیم ملی بر باشگاهی ارجعیت دارد.

بستن بازوبند کاپیتانی تنها یک نماد است و گرنه هر بازیکنی آن را به بازو می‌بندد. اما بالاخره بستن بازوبند کاپیتانی باعث افتخارم است. شور و اشتیاق ما پا به سن گذاشته‌ها حتی از جوان‌ترها بیشتر است. تنها حسرتی که در تیم ملی داشته‌ام نرسیدن به جام جهانی 2018 روسیه بود. خوشحالم که هنوز در تیم ملی حضور دارم و دوست دارم تا جایی که توان بازی دارم به کشورم کمک کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۴۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان