//
کدخبر: ۱۷۱۵۲۸ //

ترکیبی که پرسپولیس را مقابل پاختاکور برنده می‌کند + عکس

سرخ‌پوشان پایتخت با ترکیبی هجومی به مصاف پاختاکور خواهند رفت.

ترکیبی که پرسپولیس را مقابل پاختاکور برنده می‌کند + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال پرسپولیس پس فردا در هفتۀ نخست لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه آزادی رو در روی پاختاکور ازبکستان قرار بگیرد.

به همین دلیل سرخ‌پوشان پایتخت این روزها تمرینات آماده سازی خود را به شکل جدی‌تری دنبال می‌کنند. این طور که از چینش نفرات برانکو در تمرینات پیداست، ترکیب پرسپولیس برابر پاختاکور یکی دو تغییر را  نسبت به بازی‌های قبلی در خود جای خواهد داد.

سرمربی کروات پرسپولیس قصد ندارد روی حضور کامیابی‌نیا در این دیدار  ریسک کند و هافبک دفاعی تازه از بند مصدومیت رها شده سرخ‌ها از روی نیمکت دیدار تیمش را آغاز خواهد کرد.

هر چند که شایان مصلح به تمرینات گروهی تیمش بازگشته اما وضعیت او نیز چندان تفاوتی با کامیابی‌نیا ندارد و خط دفاعی سرخ‌ها همانند دیدار هفتۀ گذشته با نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی را باید تنها تغییری صددرصدی بدانیم، بهترین پاسور این فصل سرخ‌پوشان در چند جلسه تمرینی گذشته بین بازیکنان اصلی گنجانده شده و به احتمال زیاد جای ترابی و یا نعمتی به ترکیب اصلی اضافه می‌شود.

هماهنگی چشم‌گیر علیپور با بودیمیر خیال برانکو از زوج خط حمله را راحت کرده است و این دو بازیکن امید اول گلزنی به پاختاکور محسوب می‌شوند.

-324383

ترکیب احتمالی پرسپولیس

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان