//
کدخبر: ۱۷۱۲۹۰ //

خبر بد فغانی درباره دربی پایتخت

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: بعید می‌دانم این سیستم به صورت آنلاین به دربی برسد.

خبر بد فغانی درباره دربی پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا فغانی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص تست VAR گفت: در دو مرحله ای که سیستم آفلاین را داشتیم بیشتر تست انجام شده و البته ایراداتی داشت. البته سعی بر این است که این ایرادات بر طرف شود و اگر مسئولان فیفا بخواهند این سیستم را کنترل کنند این مشکلات نباشد.

وی در خصوص اینکه ایرادات زیاد بود یا خیر گفت: مطمئنا ایراداتی وجود داشت که البته بیشتر به دوربین ها و اپراتور بر می گشت. اخوی سعید فتاحی به عنوان نماینده آن اپراتور حضور داشتند و خود آقای رفعتی هم در آن اتاق وجود داشتند و ان‌شاالله که مشکلات بر طرف می‌شود.

فغانی در خصوص اینکه آیا این سیستم به دربی می‌رسد گفت:من بعید می‌دانم این سیستم به صورت آنلاین به دربی برسد.

داور بین المللی کشورمان در خصوص مزایای این سیستم گفت:فلسفه این سیستم این است که داور بتواند صحنه های تاثیرگذار بازی را بازبینی کند.این شانس برای داور در این سیستم وجود دارد که او صحنه ها را بازبینی کند، مثل گلی که فرانسه به ایرلند زد، با توجه به امکانات همان چیزی که مردم می‌بینند را داریم و امیدواریم در آینده این سیستم به ما کمک کند.

وی تاکید کرد: یکی از ایراداتی که می‌شود در بعد فرهنگی گرفت رفتار بازیکنان ما در جام ملتها و جام جهانی بود که البته این ایراد را من به مربی می‌گیرم. حتی بعد از اعتراض بازیکنان مربیان ما اعتراض می‌کردند، ضربه اش را هم خوردیم و در مهمترین بازی ممکن مقابل عراق آن اتفاقات افتاد. البته من به همکارانم هم گفته ام با شرایط موجود باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد تا به این مشکلات بر نخوریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۲۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان