تاریخ انتشار: 1397/10/13 21:39
کد خبر: 115244

رایزنی کویت با فیفا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲

کویت به صورت رسمی ضمن ابراز آمادگی برای مشارکت در میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از رایزنی با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا خبر داد.
رایزنی کویت با فیفا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲

فدراسیون فوتبال کویت اعلام کرد به صورت کامل آماده است تا در صورت درخواست رسمی فیفا یا هر مقام ارشد فوتبال جهان میزبانی برخی از دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بر عهده بگیرد.

احمد عقله العنزی، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال کویت امروز (پنجشنبه) گفت: ما با کمال میل مهیای میزبانی از برخی دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در صورت درخواست‌های رسمی فدراسیون فوتبال قطر و فیفا هستیم. فیفا در نظر دارد تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به جای ۳۲ تیم با شرکت ۴۸ تیم برگزار کند و صحبت‌هایی مبنی بر برگزاری برخی از بازی‌ها در کشورهای حوزه خلیج فارس مطرح هستند. البته در شرایط کنونی این پیشنهاد فیفا است و هنوز به طور رسمی مشخص نیست که تعداد تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ افزایش یابند.

وی افزود: در صورت درخواست فدراسیون فوتبال قطر و فیفا کویت آماده است تا از این کشور در میزبانی و سازماندهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال پشتیبانی کند.

احمد عقله العنزی در خاتمه اظهار داشت: احمد الیوسف الصباح، رئیس فدراسیون فوتبال کویت برای رایزنی در این رابطه با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا دیدار خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxxov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضعیف ترین تیم حاضر در جام جهانی روسیه+عکس