//
کدخبر: ۱۶۸۷۲۸ //

فدراسیون فوتبال بالاخره در ارتباط با پروندۀ ITC پاتوسی اعلام موضع کرد!

پس از جنجال‌های فراوان، فدراسیون فوتبال ایران سکوتش را در ارتباط با صادر شدن قانونی ITC آیاندا پاتوسی شکست.

فدراسیون فوتبال بالاخره در ارتباط با پروندۀ ITC پاتوسی اعلام موضع کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

فدراسیون فوتبال ایران با سکوت کردن در قبال پروندۀ آیاندا پاتوسی در هفته‌های اخیر، حسابی هواداران استقلال را کلافه کرد تا در انتظار اظهار نظر رسمی این مرجع آنها لحظه شماری کنند که بالاخره این ماجرا برای آنها ختم به خیر شد.

با اعلام نظر رسمی فدراسیون فوتبال ایران و طبق اعلام دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال صدور مجوز ITC برای آیاندا پاتوسی، بازیکن تیم استقلال در چارچوب قانون و مقررات پس از دریافت استعلام‌های لازم و با تأیید فیفا انجام شده است.

سایت فدارسیون فوتبال نیز با منتشر کردن بیانیۀ زیر اعلام داشت:

ماده 8.1.2 از پیوست سه آیین‌نامه وضعیت نقل‌وانتقالات بازیکنان صراحتاً اعلام می‌کند: در دیرترین حالت ممکن، ITC باید توسط فدراسیون جدید در TMS و در آخرین روز از پنجره نقل‌وانتقالاتی فدراسیون جدید درخواست گردد.

با توجه به اینکه درخواست ITC توسط فدراسیون فوتبال ایران در ساعت 23:21 روز شنبه مورخ 13 بهمن ماه 1397 (آخرین روز نقل‌وانتقالات میان فصل) ثبت شده، سایر مراحل باقیمانده از روند کار ITC شامل صدور توسط فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی و وصول توسط فدراسیون فوتبال ایران در چارچوب قوانین و مقررات سازمان لیگ و بر اساس نتایج حاصل از استعلام‌های دریافتی و با توجه به تأییدیه‌های دریافتی از فیفا انجام شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان