//
کدخبر: ۱۶۸۵۴۹ //

نتایج روز نخست مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور

با برگزاری چهار بازی، تیم های برنده روز اول مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور که از امروز ( دوشنبه) در گنبدکاووس در شرق استان گلستان آغاز شد، مشخص شدند.

نتایج روز نخست مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

نماینده هیات والیبال استان گلستان در این مسابقات، دوشنبه شب در خصوص نتایج دیدارهای روز نخست گفت: امروز چهار دیدار برگزار شد که در بازی اول، شهرداری ارومیه توانست در سه گیم متوالی با کسب نتایج 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 18 حریف خود عقاب نهاجا را شکست دهد.
عبدالغفور ماهری افزود: در دومین دیدار نیز پیکان تهران مقابل شهرداری ورامین به میدان رفت که در نهایت پیکان توانست با کسب نتایج 25 بر 21 در دو گیم متوالی و واگذاری وقت سوم با نتیجه 25 بر 17 و پیروزی 25 بر 18 در گیم چهارم ، با نتیجه نهایی سه بر یک این دیدار را به سود خود خاتمه دهد.
وی افزود: تیم شهرداری گنبدکاووس که میزبانی این دوره از مسابقات را برعهده دارد در بازی سوم مقابل پیام خراسان، حاضر شد و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.
نماینده هیات والیبال استان گلستان افزود: تیم شهرداری گنبد کاووس این دیدار را با کسب نتایج 25 بر 22 و 25 بر 29 و 25 بر 17 در گیم های اول، دوم و چهارم به سود خود به پایان رساند و گیم سوم را با نتیجه 25 بر 19 به پیام خراسان واگذار کرد.
ماهری در خصوص بازی پایانی روز نخست نیز گفت: بازی تیم های سایپای تهران و درنای در سه گیم متوالی و با نتایج 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 17 به نفع سایپا به پایان رسید.
مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور با حضور هشت تیم در دو گروه الف و ب از صبح دوشنبه 29 بهمن در گنبدکاووس آغاز شد و تا چهارم اسفند ادامه دارد.
در گروه الف این مسابقات تیم های شهرداری گنبدکاووس، عقاب نهاجا، پیام خراسان و شهرداری ارومیه و در گروه ب نیز تیم های پیکان تهران، درنای ارومیه، شهرداری ورامین و سایپای تهران حضور دارند و طبق برنامه قرعه کشی، دیدارهای خود را برگزار می کنند.
براساس برنامه بازی ها، فردا (سه شنبه) نیز چهار دیدار برگزار می شود و پیکان تهران با دورنای ارومیه، شهرداری ورامین با سایپای تهران، شهرداری گنبد با عقاب نهاجا و شهرداری ارومیه با پیام خراسان بازی می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان