//
کدخبر: ۱۵۵۵۱۸ //

کار دشوار شاگردان عطایی در نخستین دیدار لیگ برتر والیبال

کار دشوار شاگردان عطایی در نخستین دیدار لیگ برتر والیبال طی جدال حساس آملی‌ها با پیام در مشهد برگزار می‌شود.

کار دشوار شاگردان عطایی در نخستین دیدار لیگ برتر والیبال
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، عصر چهارشنبه در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که در یکی از جذاب ترین دیدارهای این هفته، تیم جوان کاله آمل کار دشواری را در سالن مهران مشهد در مقابل شاگردان جبار قوچان نژاد خواهد داشت.

شاگردان بهروز عطایی که در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر در یک بازی جنجالی با نتیجه سه بر دو نتیجه را در آمل به ورامینی‌های صدرنشین واگذار کردند، نمی‌خواهند در این هفته نیز روند ناکامی‌هایشان ادامه داشته باشد.

بازیکنان تیم والیبال پیام مشهد در این فصل باگذشت زمان با یکدیگر به هماهنگی خوبی دست یافتند و جبار قوچان نژاد تیم منسجمی را راهی لیگ برتر والیبال کرد و مشهدی‌ها با جذب سید محمد موسوی عزم خود را برای حضور در میان تیم‌های بالای جدولی جزم کرد.

آملی‌ها که امسال نیز مانند سال گذشته با ترکیب جوان خود پا به لیگ برتر گذاشتند نتایج خوبی را نگرفتند و شاگردان بهروز عطایی نمی‌خواهند در این دیدار حساس بازنده باشند.

تیم والیبال کاله آمل با کسب 6 پیروزی و 5 شکست 17 امتیازی است و در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد و در آن‌سوی میدان نیز تیم پیام مشهد در رتبه چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال حضور دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان