//
کدخبر: ۱۶۷۷۵۹ //

شکست استقلال در یادگار/ دژاگه انتقام تراکتورسازی را گرفت

دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی با برتری قرمزهای تبریزی به پایان رسید.

 شکست استقلال در یادگار/ دژاگه انتقام تراکتورسازی را گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تراکتورسازی به پایان رسید.

نیمه نخست هر دو تیم بازی محتاطانه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند. توپ بیشتر در وسط زمین در جریان بود و بازی درگیرانه‌ای در دقایق پایانی از دو تیم شاهد بودیم. فرصت خاصی روی دروازه‌ها اسجاد نشد اما از تعداد معدود توپ‌هایی هم که برای مهاجمان دو تیم در محوطه جریمه ایجاد می‌شد نمی‌توانستند دروازه‌ها را باز کنند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. اشکان دژاگه از تراکتورسازی و داریوش شجاعیان از استقلال در نیمه نخست کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه دوم تیم فوتبال تراکتورسازی بازی هجومی را در دستورکار خود قرار داد و بازی را نسبت به استقلال که لاک دفاعی فرو رفته بود بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 52 احسان حاج‌صفی به خوبی اشکان دژاگه را در سمت راست زمین دید و به زیبایی منطقه بازی را با پاس بلند پای چپ عوض کرد که دژاگه پس از حمل توپ و شوت زمینی تماشایی گل اول تراکتورسازی برابر استقلال را به ثمر رساند.

آبی‌ها بعد از دریافت گل حملات خود را بیشتر کردند اما نتوانستند به گل برسند. منشا در دقیقه 62 به جای وریا غفوری وارد زمین شد تا استقلال حملات خود را به سمت دروازه تراکتور افزایش دهد.  پاسکاری ترکیبی عالی بازیکنان استقلال در دقیقه 65 در نهایت یک کرنر برای استقلال به همراه داشت و ارسال این کرنر با ضربه سر منتظری همراه شد ولی توپ به شکلی خطرناک راهی اوت شد.  شوت علی کریمی در دقیقه 66 با اختلاف از کار دروازه تراکتورسازی راهی اوت شد.

آبی‌پوشان به هر دری زدند بسته بود. کادرفنی برای رسیدن به گل  ایسما را در دقیقه 70 به جای تبریزی وارد زمین کرد تا با حملات متعدد آبی‌ها به گل برسند.  ارسال شجاعیان در دقیقه 71 برای منشا با ضربه سر این بازیکن همراه شد ولی توپ راهی اوت شد. تراکتورسازی که دل به ضد حمله بست توانست ماموریت خود را به خوبی انجام دهد و موقعیت گلزنی هم ایجاد کند اما دفاع خوب استقلال نتوانست به گل دوم برسد. در دقیقه 79  شوت مسعود شجاعی  با فاصله از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

در دقیقه 84  استوکس به قلب دفاع استقلال زد که شوت محکم او پس از برخورد به پای زکی‌پور به کرنر رفت اما تراکتوری‌ها نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند. علی کریمی در دقیقه 84 جایش را به صیادمنش داد. پاس عالی اسماعیلی در دقیقه 88 در نهایت برای استقلال یک کرنر به همراه داشت و این کرنر در نهایت مقابل پای اسماعیلی فرود آمد ولی شوت او به شکلی خطرناک راهی اوت شد. توپ ارسالی برای ایسما در دقیقه 3+90 روی پای او جفت و جور نشد تا این فرصت هم از دست برود. استقلال تلاش بسیاری کرد تا به گل برسد اما این دیدار با برتری یک بر صفر به نفع تراکتورسازی به پایان رسید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۷۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان