//
کدخبر: ۱۶۷۶۷۶ //

در بازی برگشت جبران می‌کنیم

سرمربی آرسنال عقیده دارد تیمش توانایی تغییر نتیجه برابر باته بوریسوف در بازی برگشت را در لیگ اروپا دارد.

در بازی برگشت جبران می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از استار، تیم فوتبال آرسنال دیشب در اولین بازی خود در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با نتیجه یک بر صفر برابر باته بوریسوف شکست خورد. در این دیدار مسوت اوزیل در ترکیب آرسنال نبود و همین مساله باعث بروز شکایت زیادی از این مربی شد.

اونای امری درباره غیبت مسوت اوزیل در این دیدار گفت: همه بازیکنانی که امشب اینجا در کنار ما بودند، شرایط بازی داشتند و توانستند به مسابقه برسند. با همین بازیکنان می‌توانستیم برنده مسابقه بشویم و حق‌مان هم همین بود که برنده باشیم ولی متأسفانه شکست خوردیم. هفته قبل با همین بازیکنان توانستیم برنده بازی بشویم و کسی چیزی نگفت. حالا شکست خوردیم و این قسمتی از فوتبال است. تیم حریف بسیار خوب و با نظم بازی کرد و باز کردن دروازه این تیم بسیار دشوار شده بود.

آرسنال در ۶ بار اخیر که در رقابت‌های اروپایی بازی رفت را باخته است، بازی برگشت را نیز شکست خورده و نتوانسته صعود کند. آخرین بار در سال ۲۰۰۹ بود که توپچی‌ها توانستند شکست در بازی رفت برابر پورتو را جبران کنند و به مرحله بعد برسند.

سرمربی اسپانیایی آرسنال که روزهای سختی را در این تیم سپری می‌کند، در پایان گفت: بازی برگشت در لندن برگزار می‌شود و قطعاً با این دیدار تفاوت خواهد داشت. روی حمایت هوادران‌مان حساب کردیم و امیدوارم بتوانیم در بازی برگشت این نتیجه را جبران کنیم و در کنار هوادران‌مان جشن صعود به مرحله بعد را برگزار کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۶۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان